Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevät

Vierailija
20.04.2019 |

Olen 30v töissäkäyvä nainen tämä on viimeinen paikka josta voisin ehkä apua löytää. Jälleen kerran on se aika vuodesta kun iskee täydellinen romahdus ja lamaantuminen. Olen yksin koko pääsiäisen ja kituun. Joka he..tin kevät iskee tämä loputon haikea olo, paino nousee rytinällä, kasvot turvonneet eikä ajatus kulje ollenkaan. Iskee todella voimakkaita masennuskohtauksia. Olen viimeiset 10 vuotta yrittänyt hoitaa tätä mutta tuloksetta. En ole muuten todellakaan masentunut paitsi kevällä. Saatan olla todella levoton ja meen ulos joko ihan urheilemaan tai terassille (en edes juo vaan otan ihan kahvia). Tulee aivan hullu olo kun kokoajan toivoon että joku tulisi pelastaa minua.

Tämä kevät on erityisen paha koska on tullut niin paljon huonoja uutisia ja tapahtunut niin paljon tylsiä asioita. Minulla ei riitä enää sietokyky, olen niin lamaantunut että muistikin ei toimi, töistä selviän kyllä.

Tämä oma elämän tyhjyys, haikeus ja suru on aivan ylipääsemätöntä. Yritän, yritän,yritän loputtomasti muuttaa elämäni tuloksetta. Tuntuu että mitä enemmän ikä sitä tyhmemmäksi muuttuu.

Vuosien stressit, suuret todelliset pettymykset ja epävarmuudet alkavat myös näkyä vaikka olen perusnätti ja laittaudun.

Olen usein hakenut apua mutta tuloksetta, kertokaa vinkkejä tai muuten vain, kaipaan keskustelua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätdepressio on itsellenikin tuttu

Ehkä sun kannattaisi ja varsinkin kun nyt on todella vaikeaa käyttää keväällä lääkitystä ja se voisi olla lääke joka auttaa myös nukahtamiseen jonka vaikuttava aine on mirtatsapiini

Käy lääkärissä

Vierailija
2/2 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, ongelmani on nimenomaan pohjaton väsymys, nukun liiankin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla