Pääsiäiseksi myydään todella vanhaa lohta, ainakin Lidlissä!
Lohi on pyydystetty 12.4 ja vakuumipakattu. Sitä myydään 19.4. Aika vanhaa! Vai onko tämä vakuumipakatun lohen normi? Saako enää mistään oikeasti tuoretta lohta?
Kommentit (10)
Vakuumipakattu normi. Valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä vakuumilohta. Cittarista haen lohet, enkä koskaan osta vanhempaa kuin 3 päivää aiemmin pyydettyä.
Samaa mieltä! Pyydystän itse lohet ja myös savustan ne.
Mistään tiedät missä pakkauksessa ne sun lohet on cittariin tulleet, ja minä päivänä. Vakuumipakatusta näkee kalan oikean pakkauspäivän varmemmin. Oikea pyyntipäivä on niin kuin pääsiäinen muutenkin, uskonasia.
Ei ollut edes -70%, vaikka oli kyllä tarjoushinta. Hinta oli kahdeksan - yhdeksän euroa/kg, siis 8 päivää vanhasta lohesta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistään tiedät missä pakkauksessa ne sun lohet on cittariin tulleet, ja minä päivänä. Vakuumipakatusta näkee kalan oikean pakkauspäivän varmemmin. Oikea pyyntipäivä on niin kuin pääsiäinen muutenkin, uskonasia.
Heh, no kuule voin sanoa että jo kalan ulkonäöstä tiskillä näkee erittäin selvästi onko se pyydetty 3 vai 6 päivää sitten. Mausta nyt puhumattakaan.
Hyi helkkari en ymmärrä, miten ihmiset viitsivät syödä vakuumilohta.
Vakuumipakatut kalat on ällöttävän näköisiä.
Meillä vaimon vanha "lohi" tuoksahtaa myös pahalle. Mistähän saisi pääsiäiseksi tuoreempaa tavaraa?
Kylmätiskissä oleva muovipussilohi oli selvästi tuoreempaa kuin kalatiskin irtolohi. Mutta kauppa ei ollut Lidl tai Cittari vaan Prisma. Ostin sitten muoviin käärityn norjanlohifileen ja ihan ok uunikalaa siitä sai.
En osta ikinä vakuumilohta. Cittarista haen lohet, enkä koskaan osta vanhempaa kuin 3 päivää aiemmin pyydettyä.