Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja on laaja-alaisin ja monipuolisin sosiaali- ja terveysalan tutkinto

Vierailija
19.04.2019 |

Ainoa sellainen, jossa saa sekä terveys- että sosiaalilalan valmiudet. Olkaa ylpeitä koulutuksestanne lähihoitajat. Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä se ammatti ja koulutus tarkoittaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajalla ei ole valtuuksia toimia sosaalialalla. jos hän silti toimii sielä, niin toimii usein laittomasti

Vierailija
2/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

lähihoitajalla ei ole valtuuksia toimia sosaalialalla. jos hän silti toimii sielä, niin toimii usein laittomasti

No totta tosiaan on valtuukset ihan koulutuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja voi olla suuntautunut /erikoistunut/tehnyt syventävät opinnot niin monelta alalta, että ei jokaisesta lähihoitajasta ole niihin kaikkiin hommiin.

Itse olen sairaanhoitoon ja huolenpitoon suuntautunut, ei minusta olisi hammashoitajaksi, lastenhoitajaksi, osastoavustajaksi vai mikä se on ei edes ensihoitajaksi, en edes tiedä valmistuuko heitä vielä.

Ammattiylpeyteni tulee kyllä ihan muusta kuin monipuolisesta koulutuksesta, esim hammashoidosta tiedän sen minkä jokainen, hampaat pitää pestä aamuin illoin.

Vierailija
4/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Ja mikä parasta : sinne pääsee porukkaa sisään ilman mitään soveltuvuustestejä!

Vierailija
5/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoito niin palveluasumisessa kuin kotihoito on sosiaalipuolen hoidossa ja ihan laillista siellä on lähihoitajan toimia samoin perhetyössä.

Vierailija
6/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja voi olla suuntautunut /erikoistunut/tehnyt syventävät opinnot niin monelta alalta, että ei jokaisesta lähihoitajasta ole niihin kaikkiin hommiin.

Itse olen sairaanhoitoon ja huolenpitoon suuntautunut, ei minusta olisi hammashoitajaksi, lastenhoitajaksi, osastoavustajaksi vai mikä se on ei edes ensihoitajaksi, en edes tiedä valmistuuko heitä vielä.

Ammattiylpeyteni tulee kyllä ihan muusta kuin monipuolisesta koulutuksesta, esim hammashoidosta tiedän sen minkä jokainen, hampaat pitää pestä aamuin illoin.

Jos tiedät ja osaat vain tuon, ihmettelen miten olet päässyt koulutuksesta läpi.

Vierailija
7/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lähihoitajat eivät itsekään tiedä mitä osaavat.

Laaja-alaisin tutkinto, eli jokaista asiaa vähän raapaistaan, ja mitään ei opita oikeasti.

Vierailija
8/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät ja osaat vain tuon, ihmettelen miten olet päässyt koulutuksesta läpi.

En minä ole hammashoitaja, enkä kyllä muista että olisin koulutuksessa

hammashoidosta mitään uutta oppinut, mitä en aikaisemmin aikuisopiskelijana olisi tiennyt, okei voi olla, että opeteltiin pesemään vuodepotilaana hampaita, voi myös olla että opin vasta työssä, koulutuksesta on 10v.

Vierailija
9/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pintaraapaisu;)

Vierailija
10/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olikin ajatus aloituksessa. Lähihoitaja on juuri se mihin on erikoistunut. Tosin on aina saanut koulutuksen kaikkeen hoito- ja sosiaalialan perusteisiin. Lähihoitaja voi olla aika monta ammattia ja voi hankkia halutessaan uusia suuntautumisaloja.

Vierailija
11/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

ei muuten voi laillisesti toimia lastentarhanopettajanakaan

suurullista että jotkut lähihoitajat ovat valmiita vaarantamaan lapsen kehityksen, vain ahmiessaan työtilaisuuksia itselleen, samalla kun vaatimukset edellyttäät lastentarhanopettajan tutkintoa...

Vierailija
12/12 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin ajatus aloituksessa. Lähihoitaja on juuri se mihin on erikoistunut. Tosin on aina saanut koulutuksen kaikkeen hoito- ja sosiaalialan perusteisiin. Lähihoitaja voi olla aika monta ammattia ja voi hankkia halutessaan uusia suuntautumisaloja.

Aika epäselvästi sen esitit, tuosta saa sen käsityksen että jokainen, lähihoitaja osaa mitä vaan.

Minä en osaa, mutta hyvä lähihoitaja olenm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme