Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kives

Vierailija
19.04.2019 |

Hei olen 16 vuotta ja minulla on ollut nyt paripäivää outoa vihlontaa vasemmassa kiveksessäni. Uskon että se johtuu siitä kun oikea kivekseni on eri kokonein ja vähän eri muotoinen mutta kävin siitä noin vuosi sitten lääkärissä ja siinä epäiltiin vesikivestä. Mutta ongelmani on nyt se siis vasenta kivestä vihloo oudosti ja siis uskon sen johtuvan siitä kun tällä viikolla menin taas pieneen panikkiin oikean kiveksen kanssa kun se oli eri muotoinen ja hiplasin ja kokeilin päivittäin monta kertaa kiveksieni muotoja koska olin epävarma ja sitten luin netistä että kivekset ovat usein eri kokkoiset ja muotoiset ja helpotuin siitä mutta heti seuraavan päivänä usean päivän koskettelun ja puristelun jälkee vasenta kivestä alkoi vihloa ja on epämukava tunne kokoajan ja pelkoni kaikesta vahvistaa sitä kipua varmaan päässäni mutta voiko johtua vaan siitä että bokserini hieetävät usein kiveksiäni ja sen usean koskettelun ja puristelun jälkeen tutnuu se vihlonta ei ole turvoksissa ei ole kosketus arka melkein laisinkaa ei punota ei mitään muutakuin vihloo olisi kiva jos joku tästä tunteesta kertoisi tai joku aikuinen sanoisi että se ei olisi vakavaa koska en haluaisin mennä ihan vielä lääkärille

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testicall. Kirvess axe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla