Netlixissä ei ole mitään katsottavaa.
Mitä nykyään ihmiset katsoo? Nuo Netflixin omat sarjat ovat sontaa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla sitten on Netflix?
Ei mulla enää olekaan, mutta kirjauduin sisään palveluun kun on pitkät pyhät, mutta katsottavaa ei löytynyt. Joku muu palvelu pitää hankkia.
Itse katson TAAAAAS Frendit sarjaa. Ei todellakaan ole katsottavaa. Varmaan suljen koko tilin.
Vierailija kirjoitti:
Sarja, jossa nainen elää uudestaan ja uudestaan synttäribilepäiväänsä oli todella hyvä.
Mutta liian paljon siellä on sitä zombieapokalypsipaskaa ja halvalla tehtyjä dystopioita.
Russian doll oli kyllä niin surkea että en pystynyt yhtä jaksoa enempää katsomaan. Maailmanhistorian tuskaisin käsikirjoitus on myös se päiväni murmelina -idean revisiitti, josta paskasarjat jaksaa vieläkin ammentaa. ja huumori oli paskan stand up shown tasoa. Ei naurattanut kertaakaan. Dialogi oli lähinnä ärsyttävää. Nuo kälyset zombi-sarjatkin on parempaa viihdettä.
Hummustypy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Got netflixiin?! Olen odottanut milloin nään sen
Se on HBO Nordicin..
Onkos siell
Kaik kauet?
Vierailija kirjoitti:
Quicksand - todella hyvä ruotsalainen minisarja.
Black Summer - vähän huonosti tehty, mutta silti koukutti katsoa.
Ozark, Salvation, Bird box, The Silence, Designated survivor ja vaikka Warm bodies - kaikki ihan viihdyttäviä.
Black summeriin ei kannata tuhlata aikaa yhtään. Ihan järkkyä kuraa, juoni, näyttelijät ja varsinkin zombiet, voi jestas miten ärsyttäviä. Väkisin väännetty loppukohtaus, en oikein tiedä miksi tuhlasin yhden illan moiselle kuralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla enää olekaan, mutta kirjauduin sisään palveluun kun on pitkät pyhät, mutta katsottavaa ei löytynyt. Joku muu palvelu pitää hankkia.
Sulla ei ole, mutta silti kirjaudut sinne?
Vierailija kirjoitti:
Hummustypy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Got netflixiin?! Olen odottanut milloin nään sen
Se on HBO Nordicin..
Onkos siell
Kaik kauet?
On tietysti. Sehän on se pääsyy miksi ihmiset ylipäätään hankkii HBO:n. Mutta on niillä muitakin hyviä. Hell On Wheels on länkkäreistä tykkääville aika kelvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen tilin tarvi oma olla.
Star Trek-fanille riittää katsottavaa. Kaikki sarjat löytyy.
Itsellä Enterprise ja OS katottu. Nyt NG:n neljäs kausi menossa.
Dokkarisarjat Mossadista sekä Vietnamin sodasta ovat hyviä.
Tuo 10- osainen YLE:lläkin nähty Vietnam- sarja on paras, yksityoskohtaisin ja objektiivisin, mitä olen tähän mennessä aiheesta nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole netflixiä, mutta katson sitä välillä eksän tunnuksilla luvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole netflixiä, mutta katson sitä välillä eksän tunnuksilla luvan kanssa.
Sittenhän sulla on käytettävissä Netflix. Turhaa jaarittelua.
Sit vaan pois Netflixistä jos ei kiinnosta.