Mulle ei sovi lyhyet hiukset
Tai ei ne ole edes niin lyhyet, mutta noin rintoihin asti, ne ovat mulle lyhyet ja tuntuu ihan kamalalta. Itkettää, tuntuu rumalta enkä halua mennä minnekään :( hyi, miksi piti mennä leikkaamaan. Nyt en pääse minnekään vaikka perjantai.
Kommentit (21)
Myötätunon kyyneleet nousivat silmiini. Varmaan hirveä olo noin lyhyeksi nyrhätyssä tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Myötätunon kyyneleet nousivat silmiini. Varmaan hirveä olo noin lyhyeksi nyrhätyssä tukassa.
No on :( ja joku vaan alapeukuttelee mun huonoa oloa.
No et sentään kananpersettä leikkauttanut.
Siinä saisi itkua vääntää vielä pidempään.
Kokeile sivukaljua. Se on nyt kuuminta hottia.
Isopäisille ei tosiaankaan lyhyet hiukset oikein sovi. Kauniita ja pienikasvoisia jopa kananperse pukee.
Voi, voi. Nyt joudut pysyttelemään sisätiloissa ainakin vuoden. Muista hommata pimennysverhotkin, ettei kukaan näe vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ja?
Ja voi antaa neuvoja miten kestää ja sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Isopäisille ei tosiaankaan lyhyet hiukset oikein sovi. Kauniita ja pienikasvoisia jopa kananperse pukee.
Silloin kun mulla on pitkät hiukset niin pää tuntuu välillä jopa pieneltä.. mutta parempi sekin kun tää.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. Nyt joudut pysyttelemään sisätiloissa ainakin vuoden. Muista hommata pimennysverhotkin, ettei kukaan näe vahingossa.
Ei onneksi niin kauan tarvi, mutta kuukausi-pari. En ymmärrä miten näistä tuli näin kamalat nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sivukaljua. Se on nyt kuuminta hottia.
No en ikinä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
No et sentään kananpersettä leikkauttanut.
Siinä saisi itkua vääntää vielä pidempään.
Ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi niin kauan tarvi, mutta kuukausi-pari. En ymmärrä miten näistä tuli näin kamalat nyt.
Kolme senttiä ratkaisee?
Jos et ole kauniskasvoinen tai vähintään kivan näköinen, niin lyhyet hiukset ei sovi. Pitkät hiukset kompensoivat rumaa naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kauniskasvoinen tai vähintään kivan näköinen, niin lyhyet hiukset ei sovi. Pitkät hiukset kompensoivat rumaa naamaa.
Ja halusit tällä vielä pahentaa mielialaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme senttiä ratkaisee?
Siihen mennessä ne on yleensä vähän muuttuneet latvoista ja on tottunut niin ei enää näytä niin kamalalta. Ainakin mitä on aiempiin leikkauksiin luottamista.
Isopäisten elämä tuntuu olevan tuskaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on paha olla ja masentaa ja tuutte tänne kirjottamaan ilkeitä kommentteja? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on paha olla ja masentaa ja tuutte tänne kirjottamaan ilkeitä kommentteja? En ymmärrä.
Anteeksi mutta itse kirjotit, että sulla on isopää. Hiukset kasvaa kyllä nopeesti entisiin mittoihin mutta ei se pää siitä pienene.
Pääkin tuntuu hirveen isolta :(