Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokralla ja veskin ovenkahvaongelma, kenelle kuuluu?

Vierailija
19.04.2019 |

Veskin ovenkahvaa ei oltu huollettu ikuisuuksiin ja lakkasi toimimasta kunnolla.
Kuuluuko huolto(talkkari)yhtiölle, vai pitääkö omistajaan saada yhteys välittäjäni kautta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työkalut pysy omissa käsissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se lakkasi toimimamasta ja miten sitä pitää huoltaa?

t. 20 v. asuttu ilman ovikahvojen huoltoa

Vierailija
4/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö työkalut pysy omissa käsissä?

Pysyy, mutta jos se kuuluu palveluun mistä maksamme vuokrassa, niin totta munassa sitä käytetään.

Vierailija
5/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi yhteys vuokraisäntään, jos asunto on yksityishenkilöltä vuokrattu. Vuokraisännän kanssa voitte sitten sopia jatkomenettelystä. Jos kyseessä on vuokrataloyhtiö niin yhteys suoraan huoltoon.

Vierailija
6/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisännän kanssa voi yrittää sopia kertaluontoisesta vuokranalennuksesta, jos korjaat itse.

Vierailija
7/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraisännän kanssa voi yrittää sopia kertaluontoisesta vuokranalennuksesta, jos korjaat itse.

Ei todellakaan! Olen yksityinen vuokranantaja ja tässä tilanteessa vuokralaisen pitäisi ottaa minuun ihan ekana yhteyttä. Tulisin asuntoon tarkastamaan kahvan. Jos sen voi korjata niin minä vastaisin korjauksesta.

Jos kahva on täysin rikki niin sitten katsotaan miten se korvataan. Jos vuokralainen on huolimattomalla käytöllään rikkonut kahvan niin Vuokralainen maksaa uuden kahvan. Jos rikkoontuminen on aiheutunut normaalista kulumisesta niin vuokraisäntä ostaa uuden kahvan.