Obama-fanit, pystyttekö nyt vuosien päästä jälkikäteen nauramaan itsellenne sen Nobel-palkinnon saamisen vuoksi?
Palkintohan tuli heti virkakauden alkajaisiksi pelkistä odotuksista ennen kuin hän oli ehtinyt tehdä oikeastaan yhtään mitään. Eikä sitten lopulta mitään tehnytkään.
Kommentit (10)
Ai onko sulla sellainen kuva, että suomalaiset Obama-fanit ovat antaneet Obamalle Nobelin palkinnon? Aika... mielenkiintoinen ajatus.
Koko palkinto on vitsi. Sitä on jaettu vuosien mittaan jos jonkinlaisille terroristeille ja sotahulluille.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko sulla sellainen kuva, että suomalaiset Obama-fanit ovat antaneet Obamalle Nobelin palkinnon? Aika... mielenkiintoinen ajatus.
Hmm ap ei kyllä missään tuonut esiin tuollaista väitettä. Mielikuvituksesi luo omia kuviaan.
En ole vieläkään lakannut nauramasta sille että Jasser Arafatille annettiin rauhan Nobel siitä että hän vähensi terrorismiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm ap ei kyllä missään tuonut esiin tuollaista väitettä. Mielikuvituksesi luo omia kuviaan.
No miksi otsikossa sitten lukee "Obama-fanit, pystyttekö nyt vuosien päästä jälkikäteen nauramaan itsellenne sen Nobel-palkinnon saamisen vuoksi?" Aivan niin kuin palkinnon antaminen olisi riippunut suomalaisista Obama-faneista.
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään lakannut nauramasta sille että Jasser Arafatille annettiin rauhan Nobel siitä että hän vähensi terrorismiaan.
Enkä minä ulkomailla häpeämästä sitä että Lordi voitti Euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäätkö ongelmaan useinkin? Siis että sinua osoitellaan sormella ja nauretaan Lordin voitolle? Hömppäkilpailun, johon ei taideta suhtautua enää vakavasti kuin Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä enää sitä niin ole hävennyt, valtikka siirtyi Itävallalle parrakkaan transun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäätkö ongelmaan useinkin? Siis että sinua osoitellaan sormella ja nauretaan Lordin voitolle? Hömppäkilpailun, johon ei taideta suhtautua enää vakavasti kuin Ruotsissa.
Se loppui onneksi siihen kun kuolin lintuinfluenssaan.
Miksi nauraisin?
Pidin jo silloin sitä ennenaikaisena kuten presidentti Obama itsekin.
Vaan kerropa nyt miksi teit tuon aloituksen? Asia ei ole millän muotoa ajankohtainen.