Mies sanoi, ettei vie huomenna taaperoita virpomaan..
Olen raskaana , joten sanoin miehelle, että jos hän veisi meidän taaperot virpomaan huomenna. Mies sanoi, ettei aio viedä ja että hän lähtee mökille kavereiden kanssa ja tulee takaisin maanantaina vasta.
Asia pännii, koska olisi ollut mukavaa viettää pääsiäinen yhdessä. Nyt olen sitten lasten kanssa yksin koko pääsiäisen. Kysyin mieheltä, että missä mökki on, mutta mies ei suostu kertomaan ( pelkää, että tulemme mukaan). Suutuin hänelle täysin. Todella loukkaavaa toimintaa ja turhauttaa. Mistä voin tietää, että hän on edes menossa mökille kavereiden kanssa!? Mitä, jos hänellä on toinen nainen... Äsken mies lähti sitten.
Kommentit (34)
Vie itse, ei se raskaus normaalisti invalidiksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko pyydät ensivuonna miestä virpomaan lasten kanssa oikeana päivänä? Suostuiskohan sitte?
Porvoossa virvotaan huomenna.
Eiku Pohjanmaalla.
Kyllä virvotaan myös Porvoossa, suomenruotsalaisten tapa.
Vierailija kirjoitti:
Sori ap mutta provosi ei ottanut tuulta alleen. Tunnisti heti provoksi. Keksi parempi!
Joku hyvä stoori olisi kyllä kivaa pääsiäishupia!
Ilmoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko pyydät ensivuonna miestä virpomaan lasten kanssa oikeana päivänä? Suostuiskohan sitte?
Eiku Pohjanmaalla.
Kyllä virvotaan myös Porvoossa, suomenruotsalaisten tapa.
Okei! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku Pohjanmaalla.
Mutta tää AP ei ole pohjanmaata nähnytkään, kuin taas porvoolaiset jännät miehet tulleet hyvin tutuiksi.
Ei tässä nyt muuta erikoista ole kuin se, että mies voisi noin vain ilmoittamalla lähteä mökille kavereiden kanssa, kun asiasta selkeästi ei ole aiemmin puhuttu.
Mutta eipä siinä auta enää mikään kun maito on jo kaatunut maahan - sulla on kohta kaksi lasta perhe-elämään kykenemättömän miehen kanssa.
XD
Miks muuten taaperoiden pitäis mennä virpomaan?? Menevät sitten isompana kun osaavat kulkea ovelta ovelle ja lausua sen lorun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt muuta erikoista ole kuin se, että mies voisi noin vain ilmoittamalla lähteä mökille kavereiden kanssa, kun asiasta selkeästi ei ole aiemmin puhuttu.
Mutta eipä siinä auta enää mikään kun maito on jo kaatunut maahan - sulla on kohta kaksi lasta perhe-elämään kykenemättömän miehen kanssa.
Tuollahan mainitaan taaperoT, eli vähintään 2 on jo. Eikös se lestaperheissä mies ole isäntä talossa ja sillä sel ä. Mitä se akalle kuuluu jos on mökkireissu poikien kesken jo sovittu?
Apn tarinassa on ristiriita. Hän haluaa miehen ja lapset pois jaloista virpomaan mutta syyttää miestä siitä ettei hän halua viettää perhepääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan ihmettelisi, että äijällä on toinen nainen.
Ap tyypillinen kotiäiti. Naukuu, vonkuu, vinkuu pikkuasiosta.
Inhoon tuollaisia.
No entä jos nainen jättäisi lapset kotiin ja sanoisi vain adios mä lähden nyt mökille pariksi päiväksi, heippa! Eiköhän siinä mies naukuisi, vonkuisi, vinkuisi pikkuasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla virvotaan huomenna.
Eikös se ole trullittamista siellä eikä virpomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan ihmettelisi, että äijällä on toinen nainen.
Ap tyypillinen kotiäiti. Naukuu, vonkuu, vinkuu pikkuasiosta.
Inhoon tuollaisia.No entä jos nainen jättäisi lapset kotiin ja sanoisi vain adios mä lähden nyt mökille pariksi päiväksi, heippa! Eiköhän siinä mies naukuisi, vonkuisi, vinkuisi pikkuasiasta.
Sille provolle löytyisi vähemmän kohdeyleisöä kuin tällaiselle miehiä haukkuvalle provolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla virvotaan huomenna.
Eikös se ole trullittamista siellä eikä virpomista?
Eiku Pohjanmaalla.