Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustakaa mua siivoamaan!!! Help

Vierailija
18.04.2019 |

Olen opiskelija, voimat ihan loppu. Silti nyt en kestä enää, pakko siivota!! Solussani saan pidettyä yhteiset tilat tiptop (ettei kämppis kärsi), mutta oma huoneeni on ihan kamalassa kunnossa.

Täällä on lattiat, pöydät, sohva täynnä tavaraa.. Ikea-kasseittain. Olen siis niihin keräillyt tavarakasoja logiikalla "järjestelen nämä sitten huomenna". Pyykit on pesemättä, roskat viemättä, lakanat vaihtamatta. Tärkeitä papereita sikin sokin, laskuja hukassa ja maksamatta, tiskaamattomia tiskejä. Täällä on joku ummehtunut hajukin.

Vaatekaappi on siisti ja huonekasvit hoidettu.

Mistä aloitan?? Tarvitsisin jotain helppoja konkreettisia "käskyjä". Saa myös moralisoida jos haluaa, mutta siitä ei ole hyötyä varsinaisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Roskat roskiin

2. Tiskit keittiöön ja pyykit pyykkikoriin

3. Paperit kasaan, tavarat paikalleen

Kohta 3. jos tarpeen pyyhi pölyjä kun laitat tavaroita.

Imuroi tai pyyhi lattia mopilla.

Siivoukseen kannattaa varata kunnon rättejä, eikä nyhertää sen ainoan rasvaisen keittiörätin kanssa.

Kun olet valmis, vie roskapussit ulos, hengittele ja kiitä itseäsi.

Vierailija
2/3 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu joku kylään? Motivoi kummasti!

Mitä ne tavarat niissä ikean kasseissa on? Tarjoa jossain facen ryhmässä jotain vaihtaria vastaan, esim siivousaineita ja välineitä 😉 Jos siis tavarat ovat sellaisia mitä et tarvitse. Arvokkaammat myyt.

Onko mahdoton ajatus että vedät kaikki tavarat lattialle? Pöydiltä ja tasoiltakin.

Saat tyhjää tilaa heti ja pyyhit ne. Vaihdat ne lakanat ja petaa peti. Sitten istut sen kasan keskelle ja toisessa kädessä roskapussi ja toisessa varastoon menevät ja lajittelet paperit jne?

Jollain suihkun kuivaimella kasaat yhdeksi keoksi. Näin teen tyttäreni huoneessa aika ajoin itse 😅

Tsemppiä urakkaan! Lopussa kiitos seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä läski Sika! Olet laiskuri!

Sinccis

Noh, auttoiko ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi