Mitä sanoa miehelle, joka hankala/ärsyttävä ja levy jäänyt päälle?
Aina kun pyydän apua hieman napakammin, olen esim pyytänyt jo monta kertaa auttamaan vaikka jossain kotityössä/tekemään sen, eikä ole noteerannut pyyntööni millään tavalla. Lapset saattavat huutaa/tapella, kämppä aivan kaaos ja olen itse kiinni esim ruoanlaitossa, ja herra istuu tyytyväisenä koneellaan, eikä aikomustakaan nousta ylös tehdäkseen yhtään mitään. Niin aina tällaisissa tilanteissa, jos hieman tiuskaisen sen jälkeen kun olen sanonut asiasta useamman kerran, niin miehellä alkaa sama levy ”niin niin kun en ikinä tee mitään, en yhtään mitään...”. Suuttuu siis aina tällaisissa tilanteissa ja alkaa mököttöminen ja vittuilu. Vittuilee tämän jälkeen sitten kaikesta. Ihan sairaan ärsyttävää. Miten toisin voisin tällaiset tilanteet hoitaa tai sanoa miehelle? Vinkkejä? En jaksa ikuista riitelyä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä se on tuossa vaiheessa itkeä.
Siinä tyyppillinen miesvauva kuvittelee, ettei vaimokulta ota eroa jos haluaa. Ottaahan se, sekä vaatii osituksen ja puolet kaikesta, paitsi lapset kokonaan.
Nimittäin jos mies vain lojuu sohvalla, se on päihdeonhelmainen tai hullu, sun tapauksessasi myös niin tyhmä, ettei pysty lapsistaan huolehtimaan. Mutta elarit sinä maksat tai itket ja maksat ulosotolle.
Käyttäjä35855 kirjoitti:
Parempi ilman "yksinhuoltaja" vieraannuttaja äitiä ja lapsia aivopeseviä "lastensuojelun" vieraannuttaja "viranomaisia!! Mitä tehdä vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, jolla jäänyt levy päälle???
Sinulla on psykoosi päällä, hullu.
Käyttäjä35855 kirjoitti:
Parempi ilman "yksinhuoltaja" vieraannuttaja äitiä ja lapsia aivopeseviä "lastensuojelun" vieraannuttaja "viranomaisia!! Mitä tehdä vieraannuttaja äidille ja "lastensuojelun" viranomaisille, jolla jäänyt levy päälle???
Pasi, älä uhkaile. Sut tunnistaa tuosta ja ilmoitin poliisille.
Pasi Raisiosta on miäs, jonka housuissa on ikuinen vauhtiraita.
Raisiossa on paljon paskaa ja suurin osa siitä Pasin housuissa
Kun suhde menee siihen, että toinen vaan ilkeilee ja naljailee, on aika erota. Ei se siitä enää ihanaksi yhteiseloksi muutu, kun toinen on menettänyt kunnioituksensa sitä toista kohtaan ja kohtelee tätä kuin äitiään. Mieti, haluatko kuunnella tuollaista vielä eläkeiässä?
Pasi on tyypillinen suomalainen persumies, jolla on jäänyt levy päälle ja jumiin. Jank jank jank enolehullu jank jankjank enolehullu
kuka tuommoista nalkuttavaa, kaaostelevaa, epäsiistiä, lasten kasvatuskykenemätöntä akkaa jaksaa kuunnella.
Mies taitaa olla laiska ja loukkaantuu/itsetunto kokee kolauksen, kun sinä selvästi handlaat tilanteet häntä paremmin. Osaat ajatella käytännöllisemmin yms.
Itse en jaksaisi tuollaista miestä. En jaksaisi kokoajan boostata toisen olematonta itsetuntoa. Sanoisin vain adios.
Raision kaupungin vieraannutettu isä