Jussi Halla-ahon mukaan Sdp:n arvomaailma ei ole niin kovin kaukana perussuomalaisista.
Kommentit (30)
Perussuomalaiseen arvomaailmaan ei kyllä ole kuulunut antisemitismi joten jonkinlaista eroa on.
Vierailija kirjoitti:
Hussein al-Taee kävisi persusta oikein mainiosti
Juu ja Antti Rinne Hakkaraisesta. Kumpikaa ei oo mittään ottanu.
On hirveää noiden facebook kirjoittelut. 😭
Mutta SDP ei voi potkia ulkomaalaista puolueesta. Koska se olisi väärin. 🤔
kuvakaappaus siteeraa Iranin ajatollah Khomeinia. Blogissa on myös väitetty kuvakaappaus, jossa al-Taeeksi kerrottu henkilö viittaa Mark Zuckerbergiin juutalaisena, joka ”huijaa ihmisiä saadakseen kaiken”.
https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/3fe97f87-62c0-43f6-9a1c…
SDP:n uusi kansanedustaja kovien syytösten alaisena - väitteiden mukaan toivoi presidenttien tappamista ja vihjaili Yhdysvaltojen terrorikytköksistä: "Olen sanonut typeryyksiä
Osan Yasan väitteistä al-Taee kiistää suoraan Iltalehden haastattelussa.
”En ole antisemitistinen, homofoobikko, Iran- tai Venäjä-mielinen tai naisvihaaja”, hän sanoo lehdelle.
Anter Yasa pyysi blogikirjoituksessaan Suojelupoliisia tutkimaan al-Taeen taustat. Al-Taee huomauttaa, että ne on jo tutkittu hänen aloittaessaan työt Martti Ahtisaaren CMI-rauhanneuvottelutoimistossa.
”Mainittakoon, että CMI:n normaalin toimintatavan mukaisesti kaikista työntekijöistä – minä mukaan lukien – on suojelupoliisi tehnyt laajan turvallisuusselvityksen. Tämä on edellytys työskentelyn aloittamiseen konfliktinratkaisujärjestön palveluksessa”, al-Taee kirjoittaa.
Kuvakaappausten perusteella al-Taee on vuonna 2011 kirjoittanut Arabikeväästä, että Saudi-Arabian silloinen kuningas Abdullah pitäisi polttaa ja Egyptin presidentti Hosni Mubarak hirt-tää. Päivityksessä käytetään saudeista alatyylistä ilmausta, joka viittaa lasten sek-suaaliseen hyväk-sikäyttöön.
"Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti."
Jussi Halla-aho
Oikeasti tämä SDP.n juttu on paljon vakavampi uhka, kuin persujen räkytykset.
Vierailija kirjoitti:
"Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti."
Jussi Halla-aho
No kerro alhaisempi matelija.
Vierailija kirjoitti:
”En ole antisemitistinen, homofoobikko, Iran- tai Venäjä-mielinen tai naisvihaaja”, hän sanoo lehdelle.
Anter Yasa pyysi blogikirjoituksessaan Suojelupoliisia tutkimaan al-Taeen taustat. Al-Taee huomauttaa, että ne on jo tutkittu hänen aloittaessaan työt Martti Ahtisaaren CMI-rauhanneuvottelutoimistossa.
”Mainittakoon, että CMI:n normaalin toimintatavan mukaisesti kaikista työntekijöistä – minä mukaan lukien – on suojelupoliisi tehnyt laajan turvallisuusselvityksen. Tämä on edellytys työskentelyn aloittamiseen konfliktinratkaisujärjestön palveluksessa”, al-Taee kirjoittaa.
CMI hän toteaa lausunnossaa että on kyse henkilökohtaisista mielipiteistä.
Naisia halventavat, antisemististiset ja homofobiset lausunnot on toki henkilökohtaisia mielipiteitä, tottakai, mutta miten ne demarin suusta olisi sen hyväksytympiä kuin muidenkaan.
Kaikista noista on kuvankaappaukset, poisti ne liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kiistä kirjoitustensa aitoutta.
Persujen keskimääräiseen arvomaailmaan ei siis kuulu Halla-ahon ääiroikeistolainen talousajattelu, vaan sosiaalidemokratia?
Vierailija kirjoitti:
Persujen keskimääräiseen arvomaailmaan ei siis kuulu Halla-ahon ääiroikeistolainen talousajattelu, vaan sosiaalidemokratia?
Mikä äärioikeistolainen talousajattelu?
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho
Kaduttaakohan Jussia nyt kun olisi mahdollisuus räsyttäjästä vastuulliseksi poliitikoksi, mutta menneisyyden öyhötykset nousee esteeksi? Ehkä hän lohduttautuu ajatuksella, että ilman öyhötystä ei olisi pärjännyt vaaleissa ja voihan se olla myös niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CMI hän toteaa lausunnossaa että on kyse henkilökohtaisista mielipiteistä.
Naisia halventavat, antisemististiset ja homofobiset lausunnot on toki henkilökohtaisia mielipiteitä, tottakai, mutta miten ne demarin suusta olisi sen hyväksytympiä kuin muidenkaan.
Kaikista noista on kuvankaappaukset, poisti ne liian myöhään.
Onko Ana Rinne kommentoinut? Entä Mara?
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho
Erittäin loukkaava kirjoitus!
Vaadimme Halla-ahoa olemaan rinnastamatta sosiaalidemokraatteja matelijoihin!
t. matelijat
Hussein al-Taee kävisi persusta oikein mainiosti