Miksi kaikki miehet, jotka tapaan ovat varattuja?! Missä ovat sinkkumiehet?
Työpaikoilla, harratuksissa, juhlissa, salilla ym ym. Varattuihin en koske ja varattuja en tapaile mutta jokainen mies jonka olen tähän mennessä tavannut on ollut varattu - naimisissa tai kihloissa.
Kommentit (5)
Sinkkumiehistä suurin osa asuu pk-seudun ja suurten kaupunkien ulkopuolisilla ns no-go alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehistä suurin osa asuu pk-seudun ja suurten kaupunkien ulkopuolisilla ns no-go alueilla.
Äläs nyt. Mä asun ihan hyvällä alueella.
Jos se mitään lohduttaa niin en minäkään tapaa kuin jollain tapaa varattuja naisia.
Bonuksena olisin miljonääri jos saisin vaikka sentin joka kerran kun joku tällainen varattu murehtii että no miksei sulla ole ketään.
Tekee jo mieli huutaa suoraan takaisin päin naamaa että miksi kyselet kun et kerran ole valmis korjaamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Varattuja ovat olleet kaikki pikkukylistä pk-seutuun ja ulkomaihin asti. Tuntuu, että olen kirottu kun ei löydy miestä. :(
Täällä. Tuu juttelee kun näät. Käyn päivittäin ulkona ja tunnistat minut siitä että liikun aina yksin.