Mitä lääkityksiä teillä on ja mihin vaivoihin?
Kommentit (38)
Tyroksiini kilpirauhasen vajaatoimintaan, Concerta add:en , melatoniini auttamaan nukkumista, rautavalmiste anemiaan.
Seretide diskus 50/500 1 hengenveto aamuin illoin astmaan, Desloratadine 5 mgx1 allergiaan, Merkaptopurin 75mgx1 Crohnin tautiin.
Ei mitään ole koskaan ollut, paitsi muutama antibioottikuuri elämäni aikana. Kuusikymppinen nainen.
Viinaa vitutukseen. Justiin hain neljä pulloa Pernodta.
Cosentyx, Micardis. Googlettakoon ketä kiinnostaa.
Verenpainelääke ja D-vitamiini munuaisten vajaatoiminnan takia.
Bisoprolol rytmihäiriöiden takia.
Tarvittaessa migreenilääkkeet.
Haen kerran vuodessa tallinnasta lääkkeet vanhalla hiluxilla, parisataa litraa kaljaa + tiukkaa viinaa muutama kymmenen pulloa. Tosin taidan tänä kesänä ajella Latvian puolelle.
Nuilla lääkitsen tarvittaessa huonoa oloa, tai hyvää oloa.
Doxal 2,5 mg unettomuuteen.
Joka ilta.
Mulla tämä menee hauskasti; mitä vanhemmaksi tulen, lääkärit karsii pois lääkkeitä. Enää en syö kuin yhtä lääkettä, sitä tosin loppuikäni. Ihan fyysinen sairaus, ei mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta.
Auttaako? Nimim. Uneton
Ei mitään. Mieto rauhoittava tarvittaessa ja melatoniinia silloin kun haluan ottaa. Mutta ei mitään päivittäin otettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta.
Auttaako? Nimim. Uneton
Joo auttaa, jos en ole liian stressaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta.
Auttaako? Nimim. Uneton
Joo auttaa, jos en ole liian stressaantunut.
Onko sulla ongelmana se, ettet saa unta vai heräily? Mä en saa unta ja haluaisin tolkun pois ihmisten aikaan. En ole vielä käynyt lääkärissä asian tiimoilta, mutta kaikki kotikonstit on jo kokeiltu vuosien varrella. Stressaantunut olen aina.
Ketipinor 25-100 mg unettomuuteen, serenase (en muista annosta) manian estoon, duloxetine 60 mg masennus/jännitysoireet. Buranaa menee menkkojen ekoina päivinä 3-7 tabua päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ongelmana se, ettet saa unta vai heräily? Mä en saa unta ja haluaisin tolkun pois ihmisten aikaan. En ole vielä käynyt lääkärissä asian tiimoilta, mutta kaikki kotikonstit on jo kokeiltu vuosien varrella. Stressaantunut olen aina.
Molempia, mutta nukahtamattomuus on pahempi ongelma.
Mene ihmeessä lääkäriin! Nuo kun eivät ole mitään bentsoja tai muuta riippuvuutta aiheuttavaa, voi noita syödä vaikka vuosia.
Seretide diskus astmaan, Micardis verenpaineeseen ja Tullamore Dew Caribbean Rum Barrel (43%) vitutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia, mutta nukahtamattomuus on pahempi ongelma.
Mene ihmeessä lääkäriin! Nuo kun eivät ole mitään bentsoja tai muuta riippuvuutta aiheuttavaa, voi noita syödä vaikka vuosia.
Kiitti! Taidanpa käydä kertomassa, mutta se pelottaa että yrittävät lykätä jotain mt-lääkkeitä, kun ongelma on tosiaan tuo unen saaminen. Kuinka nopeasti nukahdat kun olet ottanut tuon lääkkeen? Itselläni kun uni jää 2-3 tuntiin yössä arkisin.
Salofalk 3g *1,azamun 50mg 2*2 haavaiseen paksusuoleen.Atarax tarvittaessa ihon kutinaan.voxra 150mg *1 työuupumuksen aiheuttamaan masennukseen.Rautaa kun rautavarastot matalalla...
Ketipinor depot 100 mg sekalaiseen mieliala- ja psykoosioireiluun. Lisäksi tarvittavana samaa lääkeainetta nopeavaikutteisena 50 mg.