Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani umpisurkea töissäni. Ahdistaa.

Vierailija
18.04.2019 |

Onko täällä muita, jotka tuntevat olevansa umpisurkeita työssään? Minulla on jatkuvasti tunne, että olen huono tai suorastaan täysin p* työssäni. Itsetuntoni on pohjalukemissa ja olen aika epävarma, vaikka olen tehnyt tätä pian 10 vuotta. Ahdistun töissä helposti kaikesta ja koen herkästi huonon ilmapiirin. Tänäänkin lähdin melkein itkien töistä ja ahdistaa, vaikka alkoi pääsiäisloma.

Mikä tähän auttaa vai auttaako mikään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut sinun olevan surkea vai onko se vain oma tuntemuksesi?

Vierailija
2/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se on varmaan oma tuntemukseni, mutta saattaa joku ajatella niin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ylipätevä. En tiedä, mikä minua vaivaa. Vedän riman alas, koska olen stressiherkkä. Ehkä olen saanut tarpeekseni siitä, että olen joutunut koko ikäni tekemään vaikeita asioita ja minulta on vaadittu liikaa. Minä myös vaadin itseltäni ihan liikaa. Ehkä nyt pitäisi opetella olemaan kohtuullinen.

Vierailija
4/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Yli puolet suomalaisista kokee ittensä nykyään pascaksi. Kuuluu suomalaisuuteen nykyään tuo angsti ja ahistus. Katsos vaikka tarkemmin ympärilles.

Vierailija
5/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut koko ikäni sellainen olo, että minun pitäisi pystyä tekemään mitä vain. Olen kyllästynyt, on raskasta.

Vierailija
6/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Yli puolet suomalaisista kokee ittensä nykyään pascaksi. Kuuluu suomalaisuuteen nykyään tuo angsti ja ahistus. Katsos vaikka tarkemmin ympärilles.

Niin kai. Saa olla kiitollinen, että ei esimerkiksi käytä päihteitä tai sotke elämäänsä enempää.

Vierailija
7/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aika stressiherkkä ja ahdistun vastuusta. Olen myös todella itsekriittinen ja vaadin itseltäni liikaa. Tämä on aika raskasta.

Ap

Vierailija
8/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aika stressiherkkä ja ahdistun vastuusta. Olen myös todella itsekriittinen ja vaadin itseltäni liikaa. Tämä on aika raskasta.

Ap

Ollaan samikset sitten. En osaa kuvitella itseäni työhön, jossa on paljon vastuuta. En osaa oikein kuvitella itseäni mihinkään työhön vuosikausiksi. Voin siis sinnitellä sen kaksi kuukautta, mutta sitten lopahtaa kiinnostus. Mikä minua vaivaa???

Vierailija
9/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että tämä on jotain itsetunnon puutetta ja ehkä itsensä nolaamisen ja epäonnistumisen pelkoa. Minäkin pelkään vastuuta. Jään murehtimaan kaikkia asioita pitkäksi aikaa ja otan kaikki virheet raskaasti. Työni on tarkkaan aikataulutettua ja hermoilen sitäkin. Stressaan kaikkea niin paljon, että oireilen jo fyysisesti. Minulla on lääkitys rytmihäiriöihin.

Ap.

Vierailija
10/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ajatella että työ on minua varten enkä minä työtä varten. Mitäs ovat valinneet ja palkanneet minut. Teen sen mihin pystyn niillä resursseilla mitä minulla on. Se riittäköön.

Mutta joo. Tuttuja tunteita, niistä on vaikea päästää irti mutta ajan kanssa se onnistuu.

Vierailija
11/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne potkut sitten tulee. Ei se huolehtiminen mitään auta.

Sinccis

Vierailija
12/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mietteet kun ap:lla, työhistoriaakin nykysessä paikassa saman verran, ensivuonna 10 vuotta.

Tuntuu etten osaa mitään ja olen aivan liian stressiherkkä. Vältän vastuuta parhaani mukaan enkä ota mitään lisätehtäviä itelleni.

Työpaikan vaihdos tuskin toisi apua, ongelma on itsessäni. Olen huono ulosanniltani ja sosiaalisilta taidoiltani.

Vierailija
13/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työterveyden kautta voi päästä työohjaukseen, suosittelen. Itselle oli hyötyä, kun kartoitettiin todellista tilannetta. Antaa näkökulmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan