Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen supermasentunut ja ystävät soittelee

Vierailija
18.04.2019 |

En jaksaisi millään puhua ja kertoa, mitä kuuluu kun mitään hyvää sanottavaa ei ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No masentuneena sinulla on ainakin yksi asia mistä olla kiitollinen. Että sinulla on ystäviä jotka soittelee. Olisin ikuisesti kiitollinen jos minulla olisi edes yksi ystävä joka soittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille yksinäisille ja masentuneille piristäviä ystäviä elämään ja rakkautta. Jokainen ihminen on tärkeä ja ystävän arvoinen. 

Vierailija
4/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuin, "ystävät" lakkasi soittamasta, enhän enää ollut samoin käytettävissä.

Sulla on hyvin asiat, jos ne ei ole noin itsekkäitä.

Vierailija
5/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi eteenpäin ja sama ap. tekee aloituksen siitä että ihmiset kaikkosivat ja jäi ihan yksin kun masentui.

6/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisten kyseleminen voi tuntua kiusalliselta, jos omassa elämässä ei ole meneillään mitään, vaikka haluaisi, tai ei ole meneillään mitään, mistä haluaisi tai olisi luontevaa kertoa.

Hyvä että on ystäviä ja läheisiä, jotka haluavat olla yhteydessä. Eihän aina tarvitse silti puhelimeen vastata, jos ei jaksa tai ei ole sillä tuulella. Itse lähetän silloin yleensä viestin. Nyt voi vaikka toivottaa hyvää pääsiäistä tai kevättä ja vaikka kysellä toisen kuulumisia.

Toisaalta joskus läheiselle ihmiselle omasta pahasta olosta kertominen auttaa. Olen itse sellainen, joka käsittelee pahan olon enimmäkseen yksityisesti, joten mieleeni ei aina edes tule se vaihtoehto, että voisi omasta olosta jutellakin läheisten kanssa.

Toivottavasti sinulla alkaa mennä paremmin pian :)

Vierailija
7/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat ap!

Vierailija
8/8 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne menossa minullakin: sukulaisten "vakiopuhelut" soivat, mutta kun viime puhelut joissa olen ihan hivenenkin yrittänyt avata tämänhetkistä tilannetta ovat kääntyneet ikäviksi niin ei yksinkertaisesti jaksa.

Jotkut ihmiset eivät pysty tukemaan masentunutta, oikeastaan aika useat. Masennuksesta kärsivällä on oikeus valita seuraansa vielä enemmän kuin niillä joilla masennusta ei ole. Kun pääset pahimman yli ja olo on taas parempi, voit ottaa uudestaan yhteyttä myös niihin jotka "kestävät" sinua vain ollessasi positiivinen.