Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä sillä on, että sanooko Halla-aho seisovansa vanhojen kirjoitustensa takana vai ei?

Vierailija
18.04.2019 |

Mitä se ketään hyödyttäisi tai asioita muuttaisi, vaikka hän sanoisi: "Anteeks hei, mä olin väärässä. En mä enää sitä mieltä ole."?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaikuttaisi, että hallituskokoonpano voisi olla ihan erilainen.

Vierailija
2/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei suostu sanomaan onko hän edelleen samaa mieltä vai ei?

Todistettavasti hän oli mäntti silloin 10 vuotta sitten. Tämän päivän kannalta olisi oleellista tietää onko hän edelleen mäntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme kaivelisi sitä, mitä Haavisto on sanonut tai vaikka Rinne? Molemmilta löytyy lausuntoja, joita saattavat katua. Rinteeltä peräti viime viikolta. Jostain syystä vain Halla-ahon sanomiset 10 vuoden takaa on tärkeitä, ei Rinteen eläkelupaukset tai sanomiset siitä, että kielteisen tur vapai kkapäätöksen jälkeen pitää hakija laittaa töihin.

Vierailija
4/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne Halla-Ahon sanomiset ovat aika kovaa kamaa, että siinä mielessä on kyllä oleellista tietää, vieläkö hän ajattelee samoin

Vierailija
5/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vihreä naiskansanedustaja, minulle ainakin olisi merkittävää tietää, toivooko työkaverini edelleen minun joutuvan s-rikoksen uhriksi.

Tuollainen mielipidevaikuttajan julkinen toive ei nimittäin ole aivan vähäpätöinen asia.

Vierailija
6/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä yleensä on jollain mitä on suustaan päästänyt 10-15-20 vuotta sitten?

Ihan sama juttu miituussa; "...ja sitten se silitti mun polvea 25v sitten. Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja 25 vuotta olen kärsinyt siitä." Ja sitten halutaan lynkata joku polvensilittäjä.

Tsiisus...

Vierailija
7/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Ahon sanmisissa ei ollut mitään vikaa. Täyttä totta. Varmaan eniten totta puhuva poliitikko.

Vierailija
8/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vaikuttaisi, että hallituskokoonpano voisi olla ihan erilainen.

Aika tyhmä saa olla, jos tuohon uskoo. Eiköhän Rinne ja kumppanit harrasta tuossa vaan alhaista poliittista peliään, jolla on tarkoitus naruttaa kansaa.

Vierailija
9/9 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi emme kaivelisi sitä, mitä Haavisto on sanonut tai vaikka Rinne? Molemmilta löytyy lausuntoja, joita saattavat katua. Rinteeltä peräti viime viikolta. Jostain syystä vain Halla-ahon sanomiset 10 vuoden takaa on tärkeitä, ei Rinteen eläkelupaukset tai sanomiset siitä, että kielteisen tur vapai kkapäätöksen jälkeen pitää hakija laittaa töihin.

Eilen täällä kyseltiin, että mikä ihme on se Halla-Ahon persujen arvopohja, joka mahdollisesti estää hallitusyhteistyön. Tänään kun sitä arvopohjaa yritetään lehdistön toimesta kartoittaa, onkin asian kaivelu väärin.

Eli saako siitä nyt puhua vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan