Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä entisiä Habbo hotellin käyttäjii?

Vierailija
18.04.2019 |

Ei hitto se oli paras..

Coolisti seisoskeltiin jossain käytävässä juttelemassa. Pelaamassa niitä pelejä yms.

Olin rikas, mietin yhä mitä minun kissalle kävi.

Sitten joku tuli huijaamaan ja olin huijauksen uhri ja menetin koleni..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä pelasin sitä kans paljon. Se Pro Hotelli oli paljon parempi sen jälkeen ku Pro Hotelli poistettiin meni moti Habon suhteen kokonaan, koska siellä 90% jutuista makso oikeeta rahaa.

Vierailija
2/5 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tää hotelli josta se ruotsalaisjäbä osti ne virtuaalifarkut ja jätti maksamatta ja josta jutusta joutui aikuisten oikeasti oikeuteen:)? Olemattomista farkuista heh! Ois menny munasillaan sinne oikeussaliin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengailin siellä. Olin myös aika rikas. Loppuaikoina kun alkoi mennä kiinnostus hommasta, roikuin siellä vaan huijaamassa ihmisiä :/

Tuolarit oli jees, huijareita kutsuttiin peeloiksi.

Vierailija
4/5 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Jonain joulupukkiasuisena hahmona seikkailin siellä ja sain useita porttikieltoja epäsiveellisestä käytöksestä. Tämä siis vuoden 2010-luvun alkua. Tietäjät tietää. Nyt nolostellen muistelen ja varsinkin sitä, kun äidille paljastui toisen ruudun takaa tekoseni.

Vierailija
5/5 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö Habbossa nykyään pedareita? Tästähän oli puhetta 10-15 vuotta sitten aikuisten keskuudessa, mikä huolestutti, kun alle 10-vuotiaat loi sinne hahmonsa. Kyllähän siellä myös teinitkin peeloili ja harrasti nettiseksiä, jolloin ne teki itselleen hallaa. Veikkaankin monien teinien siellä olleen lähinnä asioilla, jotka niistä alatyylisistä jutuista tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän