Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut Lieksan pashaan

Niin hyvää että sanotuksi saa
18.04.2019 |

Tulin vain kertomaan, että K-Marketit ainakin Helsinginssä myy hintaan 0,79€ Samppanjanmakuista valkosuklaa pashaa ja menin sitä ostamaan ja kielen vei mennessään! Pikari on samanlainen kuin se perinteinen ja tosiaan Lieksa on valmistajana ja maku taivaallinen. Päälle voi viipaloida viinirypäleitä ,ja siinä on Pääsiäisen täydellinen jälkiruoka

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh

Vierailija
2/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sen syömistä paastoaikana, mutta koska bisnes? 

Mutta mausta samaa mieltä. Ostin omalle perheelle pääsiäiseksi jo. Päiväystä toukokuulle. Kuka haluaa syödä mämmiä, jos saa pashaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mausta samaa mieltä. Ostin omalle perheelle pääsiäiseksi jo. Päiväystä toukokuulle. Kuka haluaa syödä mämmiä, jos saa pashaa? 

Ne, jotka eivät tykkää hapanmaitotuotteista. Kuten minä. Mutta mämmiäkin ilman voisin olla.

Mutta peukku Lieksalle, sentään pashan valmistus jatkunee vaikka Reinot män.

Vierailija
4/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä bongattiin muutama vuosi sitten tuo purnukka, ihan sitä tavallista pashaa. Ei oo pashempaa. Useampi purkki sitä tulee pääsiäisen alla lusikoitua. Maku on hyvä ja annoskoko on juuri passeli kahvin kaveriksi. ...ja jääkaapissa ei oo purkin purkkia just nyt...

Vierailija
5/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan olla niin, että ihan kaikki eivät paastoa? Mä en ainakaan tunne ainuttakaan paastoajaa. Mämmi ja pasha eivät ole myöskään toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja.

Vierailija
6/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan olla niin, että ihan kaikki eivät paastoa? Mä en ainakaan tunne ainuttakaan paastoajaa. Mämmi ja pasha eivät ole myöskään toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja.

Kyllä. Ja eikös mämmi ole maidoton? Sen ja kaurakerman/maidon tarjoaminen taitaakin sopia tämän pääsiäisen tarjoiluun yhdelle maitoallergiselle, kiitos muistutuksesta!

Vierailija
7/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä sen syömistä paaston aikana, mutta ostit sitä silti perheellesi?

Vierailija
8/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvää on. Kävin hakemassa pääsiäiseksi, mutta juuri meni yksi kahvin kanssa. Ei taida riittää sunnuntaihin..

Vierailija
9/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä sen syömistä paaston aikana, mutta ostit sitä silti perheellesi?

No ortodoksien paasto loppuu pääsiäiseen ja edellinen kirjoitti ostaneena sitä nyt jo mutta pääsiäistä varten.

- eri

Vierailija
10/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse tuosta shamppanja-valkosuklaaversiosta myös, nam.

Mutta vielä parempaa on aito kotona tehty pasha. Suku on ortodoksista, joten meillä ei mämmiä ole ollut vaan aina pashaa tehtiin äidin kanssa.

Äidin siirryttyä tuonilmaisiin, olen tehnyt pashaa luterilaisille sukulaislapsille jotka tottuneet mämmiin ja aina on mennyt koko pasha ja enemmänkin olisi haluttu :)

Vierailija
11/11 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko pashan pohjalla olla jotain musta klönttejä? Lieksan pasha.