Joudunko maksamaan 10e tilatessani uuden maksukortin Nordeasta?
"Kortin vaihtaminen tai uusinta kesken voimassaolokauden 10,00 €"
Korttini menee tässä kuussa umpeen ja tarvitsen tästä syystä uuden. Tilaus on luonnollisesti tehtävä kesken voimassaolokauden, koska muuten joudun olemaan jonkin aikaa ilman korttia. Meneekö 10e maksu vaikka tekisin uusintatilauksen kortin viimeisen voimassaolokuukauden aikana?
Kommentit (10)
Sulle tulee uusi kortti automaattisesti postissa tai ilmoitus, että voit noutaa uuden kortin alkaen se ja se päivä viimeistä voimassaolokuukautta. Itse hain juuri kortin konttorista ja toinen tuli suoraan kotiin. Tämä pakollinen uusiminen ei maksa mitään. Jos tarvitset uuden kortin aiemmin vaikka matkan vuoksi, niin soita pankkiin.
Mitähän AP nyt höpöttää? Uusi kortti tulee kyllä postissa ennen kuin vanha menee umpeen. Tai nykyisen postin toiminnan kanssa tämä ei ole kyllä ihan varmaa, mutta pitäisi tulla.
Soita sinne ja kysy. Itse sain ainakin viimeksi ilmaiseksi, kun kortin vaihtoaika oli kai jo ihan lähellä tai olisiko jopa mennyt jo ohi. Ei tullut kiinnitettyä huomiota yksityiskohtiin, kun homma hoitui niin kivasti.
Kortti tuli kotiin viime kuussa, vanha oli voimassa tämän kuun loppuun. Ei maksa mitään, mutta soita pankkiin ja kysy, onko tulossa. Posti on voinut hukata sen.
Siinähän lukee että jos kesken sopimuskauden. Eli uusi tulee ilmaiseksi ennen vanhan erääntymistä.
Kyllä.
10euroa. Oman pankkikortin uusiminen.
Muovit (pinnoite) irtoaa kortista (kulmista) ennen virallista uusinta-aikaa.
Ja asiakas maksaa 10 euroa ennen sitä ja uutta ei saa koska ei siis tarvitse kun tilattu uusi omaan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
"Kortin vaihtaminen tai uusinta kesken voimassaolokauden 10,00 €"
Mutta eihän sitä tarvtise vaihtaa keskes voimassaolokauden. Ja uusi tulee kyllä sitä ennen postissa.
Osuuspankki toimittaa uuden kortin jo vähintään kuukautta ennen vanhan umpeutumista. Eikä maksa mitään. Eikä sitä tarvi itse tilailla, tulee automaattisesti postilaatikkoon. Kuvittelisin Nordean toimivan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki toimittaa uuden kortin jo vähintään kuukautta ennen vanhan umpeutumista. Eikä maksa mitään. Eikä sitä tarvi itse tilailla, tulee automaattisesti postilaatikkoon. Kuvittelisin Nordean toimivan samoin.
Kiitos paljon asiantuntijalausunnosta. Itse kuvittelen sulle vastalahjaksi takiaisen pyllyyn. Ole hyvä vaan.
Se uusi kortti tulee kyllä ihan automaattisesti ilman mitään tilauksia. Eikä maksa mitään ylimääräistä.