Vttu en jaksa oikeasti
Joo ihan kivaa että miekkonen on kiinnostunut, mutta voi vttu että ärsyttää se jatkuva kysely. Mitä tahansa kirjoitan niin aina tulee jotain "tenttaamista" siitä ja koko ajan pitäisi selitellä jotain tylsää pskaa. JA NE VIESTIT. HIRVEITÄ LITANIOITA. Sanoin jo kerran että ei tarvitse tunkea kaikkea samaan viestiin, mutta hänpä tykkää pitkistä viesteistä. Aha. Minä en.
Ja tämän sanoin, koska tämä TUNTEMATON miekkonen valitti minulle siitä, että unohdin vastata johonkin kysymykseen. Tämä aivan ensimmäisissä viesteissä, ja sanoin kyllä suoraan että tuo on aika hyvä turn off. Alkaa nyt tuntemattomalle mäkättämään.
En jaksa niitä vtun viestejä kun kaikki ovat vähintään 20 rivin mittaisia eikä mene jakeluun vaikka sanon suoraan. Lopetanko vain vastaamisen? XD
Kommentit (16)
Tarkoitan siis että heidän aivonsa eivät toimi normaaliin tapaan!
Onko sulla juttukavereita av:n ulkopuolella?
Mihinkään digitaaliseen viestiin ei ole pakko vastata yhtään mitään. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla juttukavereita av:n ulkopuolella?
On XD. Älä sinä siitä huolehdi!
Vierailija kirjoitti:
Etsin miekkosystävää, mutta jotenkin miekkosilla ei ole sellaista suodatusta missään, kun näkevät naamani. Minua pommitetaan useilla viesteillä, tai sitten lähetetään aivan megapitkiä viestejä vaikka olen tehnyt selväksi, että vähempikin riittää. Minun on pakko ignoorata monia, kun en jaksa sitä ainaista pommitusta. Ihan sosiaalisessa mediassakin minua pommitetaan ja on pakko vain ignoorata, kun en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin miekkosystävää, mutta jotenkin miekkosilla ei ole sellaista suodatusta missään, kun näkevät naamani. Minua pommitetaan useilla viesteillä, tai sitten lähetetään aivan megapitkiä viestejä vaikka olen tehnyt selväksi, että vähempikin riittää. Minun on pakko ignoorata monia, kun en jaksa sitä ainaista pommitusta. Ihan sosiaalisessa mediassakin minua pommitetaan ja on pakko vain ignoorata, kun en jaksa.
Eli olet siis kaunis ja haluttavan näköinen ja he haluavat päästä kilpaa sisääsi? Sun pitää vaan karsia ne pommittajat, koska sellaiset eivät koskaan kasva aikuiseksi. Keskustelussa pitää olla huomaavainen ja hyvä rytmi yllä, ettei nainen pitkästy tai ärsyynny. Toivottavasti löydät etsimäsi. ;)
M35
Miekkonen miekkonen miekkoonen miekkonen miekkonen mii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne viestit yhtä pitkiä kuin sun kirjoittamat tänne ja yhtä kiihkeää pommitusta, vaikka juur ketään ei jaksais kiinnostaa?
Oma viestisi oli liian pitkä.Oikea mies kirjoittaa yhden rivin.
Ainakin ulosantisi perusteella vaikutat vain autistiselta ja epäilen, toimivatko omat aivosi "normaalisti". Nainen voi olla myös viehättävä vaikeastitavoiteltavana, mutta nuo sun reaktiot vastaa lähinnä jonkun kehitysvammaisen ihmisen kykyä käsitellä hankalia tilanteita, eli tehdään suuri älämölö ihan jostain normaalista ärsytyksestä joka ei normaalilla tunnekäsittelyyn kykenevällä ihmisellä aiheuttaisi kummoisempia fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ulosantisi perusteella vaikutat vain autistiselta ja epäilen, toimivatko omat aivosi "normaalisti". Nainen voi olla myös viehättävä vaikeastitavoiteltavana, mutta nuo sun reaktiot vastaa lähinnä jonkun kehitysvammaisen ihmisen kykyä käsitellä hankalia tilanteita, eli tehdään suuri älämölö ihan jostain normaalista ärsytyksestä joka ei normaalilla tunnekäsittelyyn kykenevällä ihmisellä aiheuttaisi kummoisempia fiiliksiä.
XDDDDD
Tuntuu että miekkoset ovat aivan epätoivoisia eikä heillä aivot toimi normaaliin tapaan, kun on vain PAKKO saada minut, tai edes minua XDD -_- ei kukaan jaksa jatkuvasti jotain helvetin litanioita tuntemattomalta. Pitkät viestit ovat ehkä kivoja poikaystävältä, tosin... No eivät kyllä silloinkaan.