V*tuttaa!! En saa miestä, jonka haluan.
Miten tästä selviää? Olin ihastunut mieheen, jonka kanssa oli suhde. Suhde eteni mielestäni liian nopeaa tahtia ja sanoin miehelle, että voitaisko vähän hiljentää ja ottaa rauhallisemmin. Noh, mies loukkaantui ja sanoi,etten ole tosissani hänen kanssaan ja sen jälkeen kaikki alkoi mennä huonosti. Lopetimme tapailun ja nyt kaduttaa ankarasti. Pyysin miestä treffeille, että josko vielä kokeiltaisiin. Mies vastasi,että ei, koska hän pelkää,että en tälläkään kerralla halua muuta kuin tapailusuhteen ja hänen sydän särkyy uudelleen. Miten joku voi olla niin tyhmä kuin olin??? Miksi en luottanut tunteisiini? Onko muilla käynyt samoin,että on menettänyt jahkaillessaan rakkautensa? Nyt kukaan muu ei tunnu miltään.
Kommentit (5)
Anna kun arvaan, susta homma eteni turhan nopeasti siihen että seksi olisi tullut mukaan ja kun pikkuisen pakitit niin mies loukkaantui?
Mies oli vailla vain seksiä. Unohda koko juttu. Ja varsinkin nuo syyllistävät valheet "byhyy en uskalla, mun sydän särkyy taas". Bullshit.
Ehkä löydät ensi kesänä rippileiriltä jonkun mukavan pojan. Tai viimeistään muutaman vuoden päästä täysi-ikäisenä on enemmän mahdollisuuksia tavata kivoja nuoria miehiä. Kyllä se siitä.