misi joka paikassa palaa nyt joku rakennus?
onko tää joku ilmiö jostain? Onko ihmiset tulleet varomattomiksi sähkölaitteiden ja tulen kanssa?
Kommentit (18)
On rasisminen väite edes vihjailla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
On rasisminen väite edes vihjailla tuollaista.
haista paska ja vastaa. Vaikuttaako tähän jotenkin kevät vai? Rakennuksia lämmitetään vaikka on jo aika lämmin vai mistä tää johtuu. Mulla on vanha talo ja alko hirvittämään nää tulipalot Levillä ja nyt tuolla Oulussakin
sodomma ja gomorra herra rankaisee teitä kaikkia syntisiä olette tehneet huorinnn
Joku taho haluaa nyt sekasortoa siellä sun täällä.
Oho, samaan aikaan palaa maastoa joka puolella Suomea.. johtopäätöksiä ei saa tehdä.
No nyt vaikuttaa kyllä jo organisoidulta hommalta.. kymmeniä paloja rakennuksissa ja maastossa epäsäännöllisen samoihin aikoihin.
Pitäähän palomiehillä olla töitä. Siinähän sitäpaitsi bkt nousee ja ihmisillä on töitä, kun voidaan uudelleen rakennella kirkkoja ja pappiloita. Talous nousuun kirkkoja polttamalla ja tulitikkuja työttömille.
"Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!"
Luuk 12:49
Ennen vanhaakin pailoi torppaa. Niitä sammuteltiin jonoissa ämpäreillä.
Joku sekopääjengi on kuunnellut ilmeisesti tätä:
Hallis on palannut nuoruutensa kirkonpoltto meininkeihin seuraten Varg Vikernesiin jalan jäljissä nyt ajaetaa seemiläinen aavikkouskonto takaisin Kuolleellemerelle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän palomiehillä olla töitä. Siinähän sitäpaitsi bkt nousee ja ihmisillä on töitä, kun voidaan uudelleen rakennella kirkkoja ja pappiloita. Talous nousuun kirkkoja polttamalla ja tulitikkuja työttömille.
senkö takia vaalien aikaa edustajaehdokkaat jakeli tulitikkuja. hyi helevetti
Kuules ap, näiden asioiden pohtiminen on rassismia pahimmillaan.
T: Petteri O.