Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni omituiseksi nykyaikana, työtoiveideni takia

Vierailija
16.04.2019 |

Nykyään halutaan olla itsenäisiä ja päättää itse kaikesta ja ajatella omilla aivoilla. Minä jotenkin sopisin eniten sellaiseen työhön, jossa aina joku sanoisi, mitä pitää tehdä. Eli vaihtelevat työtehtävät, mutta aina joku määräisi tekemään. Ja saisi se työ olla aika yksinkertaista.

Mikä tämä työ voisi olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilasuralle?

Vierailija
2/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotilasuralle?

No kappas, aika olennainen asia jäi uupumaan aloituksesta. Tällaista fyysistä työtä se ei voi olla koska olen pyörätuolissa.

Olen siis vammautunut jo vuosia sitten kolarissa, ja aivonikin "ottivat osumaa". Tykkäisin tehdä työtä (nyt työtön), mutta melkein kaikissa töissä pitäisi ajatella itse. Minä mieluummin vain tekisin. Mutta työtehtävät saisivat olla vaihtelevia kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama homma. En haluaisi tehdä mitään haastavaa. Mutta toisaalta esim. kaupanalan sinänsä aika yksinkertaiset duunit tuntuu tylsältä. Onko olemassa helppoa mutta mielekästä työtä vai onko se aina joko tai?

4/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta voisi olla hyvä, kun siellä on se ryhmäkuri. Joku kertoo mitä nappia pitää painaa ja siinä se.

Vierailija
5/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöläisyys. 

Vierailija
6/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia töitä enää juuri ole. Koneet ja robotit tekevät kaiken, jonka pystyy soveltamatta ja ajattelematta tekemään pelkkien ohjeiden perusteella.

Vierailija
7/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat toiveet on niin vaatimattomat.

Se että ylitöistä maksetaan sovitut lisät. Se että ei huudeta työpaikalla muille työntekijöille ja ei uhkailla muita tai tönitä muita.

Se että olisi edes vakuutukset ja että olisi työterveydenhuolto.

Ei oikein ole liikaa mielestäni vaadittu länsimaisessa sivistysvaltiossa.

Ainiin, unohdin että ne työsopimukset tehdään.

Mistä löytyisi Suomesta tälläisiä työpaikkoja, kun jo yli kymmenen vuotta olen etsinyt ja pelkkää paskaa tuntuisi käsiä pohjaa myöten löytyvän?

Onko tilanne tosiaankin Suomessa jo niin paha vai onko minulla vain huonoa onnea matalapalkka-alalla?

Vierailija
8/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakihommat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä