Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että Halla-aho oli suurin Helsingin "vihreässä" Kalliossakin?

Vierailija
16.04.2019 |

Nyt tiedät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ja nautin.

2/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän se johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne oli varmaan ne kaikki palstalla ennen vaaleja roikkuneet akateemiset jotka äänesti kaikki persuja perheineen ja naapureineen ja kotieläimineen. Kalliohan on hyvin koulutettujen aluetta. 

Vierailija
4/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ps sai kuitenkin siellä alle 10% ja vihreät yli 30%, joten se siitä. Ei riitä, että on vain 1 suosittu ehdokas.

Vierailija
5/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen nainen Kalliosta ja äänestin persuja. En tosin Halla-ahoa, koska arvelin hänen pääsevän läpi ilman minun ääntänikin.

Vierailija
6/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mistäköhän se johtuu?

Eiköhän johtunut siitä, että Halla-aho on kirkkaasti paras persujen ehdokas. Seuraava Helsingistä valittu sai muistaakseni vain muutaman tuhatta ääntä. Muissa puolueissa on sitten keskenään tasaisempia ehdokkaita.

Vierailija
7/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tätä yhteiskuntaa.

Vierailija
8/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisten ehdokkaiden äänimäärien vertailu on aika turhaa, vihreillä oli kaupunginosassa paljon suurempi kannatus kuin Perussuomalaisilla, se vain jakautui useille ehdokkaille. Persuilla ei ollut kovin montaa hyvää ehdokasta Helsingissä + Halla-Aho on nimekkäin, niin persujen äänet keskittyivät hänelle.

Vierailija
9/9 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ps sai kuitenkin siellä alle 10% ja vihreät yli 30%, joten se siitä. Ei riitä, että on vain 1 suosittu ehdokas.

Siis vihervasemmisto sai Kalliosta n. 70% äänistä yhteensä. Perussuomalaiset n.6-7%.

Mutta tottakai tämäkin trumpin hengessä muuttuu muotoon "Halla-aho oli suurin Kalliossa". "Näin nämä asiat koetaan" - tosiasioista viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi