Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vissiin normaalia, että nopean tähystysleikkauksenkin jälkeen on pitkään väsynyt?

Vierailija
16.04.2019 |

Nyt on viides päivä leikkauksesta. Silmät lumpsuu päiväunille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla. Oletko syönyt paljon kipulääkkeitä?

Vierailija
2/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla. Oletko syönyt paljon kipulääkkeitä?

Pe-la ja sunnuntainakin vielä, mutta en enää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää oman aikansa, jotta palautuu ja toipuu. Uni parantaa, kun keho rentoutuu. Onko veriarvot kunnossa? Oliko sinulla hyvä yleiskunto ennen leikkausta?

Vierailija
4/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan poissa pelistä pari viikkoa kun umppari leikattiin tähystyksellä. Mutta kyllä mua tutkittiin useampaan otteeseen siinä toipumisaikana, otettiin verikokeita ym, kun ei vissiin ihan tavallista ollut et niin heikoksi vetää leikkauksen jälkeen. En siis jaksanut kävellä kuin muutaman metrin, olin kivulias ja huimasi ym inhottavaa.

Onko sulla jotain leikkaavan yksikön/osaston numeroa, josta vois kysyä neuvoa? Mulle peruspäivystyksestä annettiin aika villejäkin neuvoja, osastolle kun soitti niin oli vähän täsmällisemmät ohjeet ja tietoakin enemmän tilanteesta.

Vierailija
5/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvot ok, ei paras yleiskunto kylläkään. Kai se siitä... nukun sitten, kun kerta nukuttaa! Oli mulle sairaslomaakin laitettu kaksi viikkoa, joten ilmeisesti ei ole tarkoituskaan olla heti kunnossa. Ap

Vierailija
6/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset on aina raskaita, nuku vaan viikko tai kaks 14 tuntia vuorokaudessa, ylös vaan syömään, ostamaan ruokaa ja kierrättämään syödyt.

Vierailija
7/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ihan poissa pelistä pari viikkoa kun umppari leikattiin tähystyksellä. Mutta kyllä mua tutkittiin useampaan otteeseen siinä toipumisaikana, otettiin verikokeita ym, kun ei vissiin ihan tavallista ollut et niin heikoksi vetää leikkauksen jälkeen. En siis jaksanut kävellä kuin muutaman metrin, olin kivulias ja huimasi ym inhottavaa.

Onko sulla jotain leikkaavan yksikön/osaston numeroa, josta vois kysyä neuvoa? Mulle peruspäivystyksestä annettiin aika villejäkin neuvoja, osastolle kun soitti niin oli vähän täsmällisemmät ohjeet ja tietoakin enemmän tilanteesta.

Aa. En ole noin huonossa kunnossa ollut, olen ollut jalkeilla ja käynyt kaupassakin, olen kyllä hirveän väsynyt pienenkin rasituksen jälkeen. Löytyiskö susta mitään vikaa sitten?

Lääkärin piti tänään soittaa, mutta ei ole soittanut.

Vierailija
8/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaukset on aina raskaita, nuku vaan viikko tai kaks 14 tuntia vuorokaudessa, ylös vaan syömään, ostamaan ruokaa ja kierrättämään syödyt.

Mietin kans, että kai kroppa siitä hämmentyy kun sisuskaluja pyöritellään :) ap

Vierailija
9/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutuslääkkeiden yms. poistuminen kehosta kestää ja siksi on huono olo kauan. Keho on ollut kovilla ja vaatii aikaa palautuakseen. Kohdunpoiston jälkeen olin viikkokausia unelias ja toimintakyvytön. Nukuin ja söin vain.

Vierailija
10/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime perjantaina leikkaus ja väsyttää vielä normia enemmän. Mulla nostaa lämpöjä useampana päivänä, on leikattu ennenkin. Ei ollut ihan tähystysleikkaus muttei mikään iso toimenpide kuitenkaan.

Vierailija
11/11 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda nesteitä tarpeeksi! Se vauhdittaa aineenvaihduntaa ja lääkeaineet poistuvat nopeammin kehosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän