Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, unohdin toimittaa sairaslomatodistukset

Mansikka
15.04.2019 |

Tosiaan kävi niin että perheessä tuli yllättäen lapsen vakava sairastuminen ja sain sairaslomaa ollakseni lapsen mukana. Kerroin tilanteen pomolle ja lupasin lähettää s loma todistuksen mutta unohdin. Nyt tuli palkka ja en saannut sairasajalta palkkaa. Olen ihan pulassa. Onko minulla oikeus saada puuttuva palkka kun toimitan s loma todistuksen vai onko rahat menetetty. Kyseessä kaupungin virka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos olet ilmoittanut että sinulla on saikkutod niin kyllä sillä ilmoituksella tulisi saada sairausajanpalkka. Ota selvää tes:stä. Itse kyllä palkanlaskijana maksan tiedon mukaan ja saan joskus jälkikäteen saikkutodistukset. Kyseessä kyl on yksityinen työnantaja.

Vierailija
2/4 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää seitsemäntenä päivänä olla esimiehellä. Miksi juuri sinun kohdalla putäisi säännöistä joustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus olla poissa, jos perheessä tapahtuu jotain äkillistä ikävää mutta se poissaolo on palkaton.

Kunnalla pitää 7 päivän sisällä toimittaa sairauslomatodistus tai ensimmäinen päivä on palkaton.

Pitää myös muistaa, että palkallista sairauslomaa ei ole pakko myöntää vaikka onkin lääkärintodistus. Jos et kerran itse ole ollut sairas, miksi saisit palkallista sairauslomaa?

Vierailija
4/4 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat sen varmaan seuraavan palkanmaksun yhteydessä sitten kun palautat todistuksen. Ei tuollaiset saatavat vanhennu kovinkaan nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan