Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on muille kauheat vaatimukset ja itselleen ihan eri.

Vierailija
22.07.2008 |

Mm. kodinhoidossa, minun velvollisuuksissa, kaikenlaisissa toimissa meidän elämässä hänellä on minulle tarkat säännöt miten asiat pitää olla ja miten mm. häntä pitää palvella. Sitten kun joskus tilanteet on toisin päin niin ei ne samat säännöt hänestä mitenkään koske häntä.

Samoin hänen mielestään kaikissa tuntemissamme ihmisissä on jotain vikaa, niin että kohta ei ole yhtään ystäviä. Ei oikein kenenkään kanssa voi viettää aikaa kun hän ei siedä heitä.

Itse ei kuitenkaan ole minusta sen siedettävämpi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa nimittäin sellaiselta.

Vierailija
2/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltäkö se kuulostaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toimin hänen mieleisellään tavalla ja arki yleensä rullaa totuttuun tapaan. Hän välillä nurisee jos olen tehnyt jotain väärin mutta isompia riitoja on vain harvakseltaan.

En vaan tiedä miten jaksan kunnes lapset on aikuisia, kun aina järkytyn miehen itsekkyyttä. Tavallaan sitä odottaa että jos itse pitää omista velvollisuuksistaan huolta niin saa toiselta siitä kunnioituksen palkaksi, mutta välillä järkytyn kun huomaan että mies ei pidä minun osuutta oikein minään. Hän ei kauheasti arvosta minua, ja yleensä olettaa etten paljon tiedä enkä osaa.

Yleensä tekemiseni eivät ole niin arvokkaita kuin hänen, esimerkiksi.

ap

Vierailija
4/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mokailu ja saamattomuus vaan naurattaa. Muut ovat sitten taitamattomia kuskeja, kajahtaneita, uskoon hurahtaineita, vähän outoja, ylimielisiä ja voivat olla aika vainoharhaisiakin.

Vierailija
5/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräilyähän tuo on eikä kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
6/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap:n käytös kyllä vain vahvistaa tätä kieroutunutta miehistä ajattelumallia.

Mun mies on (oli) myös tuollainen, mutta minä en koskaan lähtenyt leikkiin mukaan. Enää ei kovin hirveästi ole jäljellä tuota ajattelua hänessä, on joutunut huomaamaan ettei se ihan noin mene kuin kuvitteli.

Vierailija
7/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teistä muista ihan normaalia, että kaikki muut ovat niin idiootteja, etteivät kelpaa miehelle.

Kiltit ja hyväntahtoiset naiset näitä sitten koittavat miellyttää, ja vääntyvät vaikka minkälaisille mutkille näin tehdessään. :(

Ihan paska homma, ei voi käsittää.

Vierailija
8/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo että löytää kaikista ihmisistä jotain vikaa ei enää kuulosta normaalilta.

7

Vierailija
9/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilja-allergiselle viljaa.

Vierailija
10/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin isäntä-piikasuhteelta.

Vierailija
11/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni aivan kouluttettuja ja kouluttamattomia miehiä ei se siihen katso näyttää tyyli olevan aikalailla samanmoista.

- Kun mies tekee jotakin se on sitten vasta jotakin

- Kun nainen huolehtioi lähes kaikesta ja yhdessä asiassa menee eritavoin kuin mies olsi päässään pohtinut, ai helkutti kun on typerästi tehty

- Jos nainen sanoo vähänkään väärän sanan, jonka voi edes hyvällä mielikuvituksella tulkita arvosteluksi, niin voihan prrrr

- Nainen on sitten vähän heikkohermoinen herkistelijä jos ei pientä ärjäisyä silloin tällöin kestä

- Mies tietää kaiken ja sitä on turha epäillä, tyhmät ajattelevat eritavalla kuin mies

- Nainen ajattelee mitä sattuu, joskus harvoin menee oikeaan, mutta sitä ei kannata kiitoksella noteerata

- Muitakaan naisen puuhasteluja ei kannata noteerata miksikään kovin tärkeäksi ihan omaksi ilokseenhan se nainen pesee pyykit ja suunnittelee ja häärää, ja sitä paitsi eihän kunnon mies edes näitä naisen pikku puuhia edes huomaa. Eihän se ole konsti eikä mikään huolehtia muutamasta tenavasta ja kaikesta muustakin. Ei toinna virkata siitä mitään.

Vierailija
12/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita esimerkkejä voisi keksiä vaikka kymmeniä!

Naisen harrastukset on pelkkää puuhastelua, mutta miehen räpellykset on jotain aivan uskomatonta. Miehen työ on aina niin raskasta ja niin vaikeaa, kun naisen työ on vaan taskurahan hankkimista.

Hitto, ottaa päähän, kun ajatteleekin, Niin monta kertaa ja monessa paikassa nähty juttu! Onneksi tajusin pistää oman äijän pihalle, niin saan edes itse arvostaa itseäni ja tekemisiäni.

Vierailija
13/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän asettaa miehilleen (aina kulloisellekin) hirveät vaatimukset mutta häntä itseään ne eivät koske. Hän saa itse tehdä, mitä haluaa. Suhteet päättyvät AINA eroon ja sisareni lavastaa miehen aina syylliseksi.

Vierailija
14/14 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mILLAISIA miehiä teillä kaikilla oikein on jos tuo on normaalia monen mielestä??

Kannattaiskohan ottaa ero