Rusketuskapselit - montako kapselia purkissa on?
Liekö ymmärryksen puutetta, mutta en löydä MyTanin purkissa olevaa kapselimäärää, siis kestääkö purkki viikon vai kuukauden?
Tietääkö teistä joku?
Englantini on tasoa rallienglanti, tai vähän alle, joten kauheasti en osaa etsiä englanninkielisiltä sivuilta. Olen tämmöinen kouluja käymätön mummeli, pahoittelut.
Ja kiitokset vastaajille@!
Ja iloista pääsiäistä kaikille! 🐣
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele rusketuspillereitä. Niissä on valtavat määrät E-vitamiinia, aiheuttaa silmille ongelmia. Itse nimittäin söin MyTan Bronzea pari viikkoa, ja silmiä pisteli. Kuin tylpällä neulalla olisi tökkinyt.
Kiitos tiedosta! Montako kapselia purkissa oli?
Jospa kippaat purkin sisällön lautaselle ja lasket ne kapselit.
Rusketuspillereissä/kapseleissa on β-karoteenia, josta osasta elimistö tuottaa A-vitamiinia. En oikein usko, että niistä voisi saada yliannosta itse vitamiinia, pikeminkin on niin, että vaikutus jää vähäiseksi, kun vain osa karoteenista edes imeytyy.
Ap:n ei tarvitse hävetä huonoa kielitaitoaan. Edes suomalainen jälleenmyyjä ei ilmoita kapselien määrää per purkki! Aikamoista vedätystä, onhan ostettavan tuotteen määrä aikaå olennainen tieto! Ja uskovia (muka) ovat. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kiitos kovasti, ensin vain täytyy tilata se purkki, ja tilauksen määrän päättämiseen tarvitsisin tiedon, paljonko purkki sisältää kapseleita.
Tuliko tämmöinen vaihtoehto mieleesi, vai ajatteletko tosissasi, että joku näkisi vaivan kysyä täältä, jos purkki on kourassa?
Tieto varmasti purkistakin löytyy, ei kiitä tarvitse kaadella mihinkään, mutta myyjän sivuilta en huomannut.
Välillä sitä jää hämmästelemään ihmisten mietteitä!? 🤔🙄
Ah, tieto löytyi eBaysta, 100 kapselia/purkki.
Kiitoksia kaikille vastanneille, poislukien tuo 3/5 tyyppi, joka on vähintäänkin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, miten voit olla noin tyhmä?
Saakeli, kysyjällä ei tietenkään ole sitä purkka, tokihan tieto purkista löytyy, jos se ködessä on, ilmeisesti vasta tilauksessa.
Hohhoijaa!
Typeryys se ei maailmasta lopu, siitä pitävät kaltaisesi huolen.
Ap, purkista riittää siis 25 päiväksi annosteluohjeen mukaan nautittuna 2x2/pv.
Ikävä kyllä ei niillä mitään rusketustehoa ole. Jotkut ovat kertoneet, että iho tulisi kuulammaaksi, terveemmän näköiseksi. Tämän voisin uskoa.
Luin huvikseni amazon.comin sivuilta arvosteluja, suuri osa varmaan feikkejä, mutta kannattaakin aina keskittyä enemmän niihin kriittisiin arviointeihin.
Mielstäni 100 kapselia. Olen tykännyt tuotteesta.
Purkista riittää noin 6-8 viikoksi rusketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, miten voit olla noin tyhmä?
Saakeli, kysyjällä ei tietenkään ole sitä purkka, tokihan tieto purkista löytyy, jos se ködessä on, ilmeisesti vasta tilauksessa.
Hohhoijaa!
Typeryys se ei maailmasta lopu, siitä pitävät kaltaisesi huolen.
Tyhmä ja typerä on se joka napsii rusketuspillereitä. En tajua, miten joku haaskaa rahojaan noin hölmöön asiaan. Vähän kuin ostaisi Vitaepro-nappeja, vaikka samat vitamiinit saa ihan tavallisesta suomalaisesta ruoasta.
Rusketuskapselit?
Enpä ole hullumpaa kuullut.
Porkanalla saa rusketuksen, jos vaan syö sitä tarpeeksi.
Kokeilin itse tätä muutaman kuukauden.
Ja kyllä tykkäsin.
Kyllä porukka syö nykyään hulluja asioita ulkonäkönsä vuoksi, huhhuh.
En suosittele rusketuspillereitä. Niissä on valtavat määrät E-vitamiinia, aiheuttaa silmille ongelmia. Itse nimittäin söin MyTan Bronzea pari viikkoa, ja silmiä pisteli. Kuin tylpällä neulalla olisi tökkinyt.