Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitaan pikaista apua.

Vierailija
21.05.2006 |

Tilanne on tää: Meillä on ristiäiset tämän kuun lopussa ja sovimme pitävämme avioliiton siunaamisen samalla. Muutama päivä sitten meille tuli kinaa ja mies sanoi että etsi oma kämppä. Hää lupasi mulle monta kuukautta sitten ettei enään sano minulle noin mutta tässä se lupaus nähtiin... Ja mua vituttaa koska hää tietää kuinka paljon mua loukkaa juuri nuo sanat.

Sit vähän aikaisempaa taustaa... Naimisiin menimme 2v sitten salaa maistraatis ja mies ei ole kenellekkään sukulaiselleen maininnut että olemme naimisis... Ihmetyttää!

Eka oli tarkoitus pitää isot tanssi häät mutta ne vesittyi pakon sanelemana ja jouduimme perumaan kaiken ja kaikki varaukset. Ensi kesänä oli uudelleen suunnitelmis pitää häät kirkossa mutta yllättäen nekin vesittyi miehen exän ja miehen velkojen takia. Tää kastejuhla olisi ainut mahdollisuus pitää häät nyt lähitulevaisuudes eikä vasta 12 v kuluttua. Mutta mua riivaa nuo miehen sanat enkä tiedä mitä teen... Auttakaa siis... Mitä te tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhaista ja lapsellista. Mutta jos tosiaan tätä miestä rakastat ja haluat olla hänen kanssaan niin just do it.

Vierailija
2/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota avioliiton " siunaamista" . MEidät on maistraatissa vihitty, eikä se mielestäni siitä muuttuisi jos meidät sen jälkeen vielä pappi siunaisi. Minusta avioliittolupaus on yhtä pyhä on se sitten tehty maistraatissa tai kirkossa tai muussa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mitä ihanin ja kultaisin mutta muuttuu riidan tullessa itse piruksi ja tietää millä saa mut loukattua ihan kunnolla. Fyysisestä väkivallasta ei ole kyse vaan henkisestä. Tai mie koen sen henkisenä koska en itse ole mikään hyvä " haukkumaan" toista vaan mulla loppuu aina sanat kesken.

Vierailija
4/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimme vuonna ero meneillä mutta saatiin asiat sovittua ja jätimme toisen vaiheen hakemisen ja siksi mulle olisi tärkeää Siunata liitto ihan koko suvun paikalla olles.

Vierailija
5/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi olla " mitä ihanin" kun käyttää tuollaista henkistä tyranniaa.

Vertaisin tätä siihen, että sinua hakataan nyrkillä mutta väliaikana mies on ihana. Eli eihän tässä ole mitään järkeä.

Ihmetyttää tuo avioliiton salaaminenkin.. pimeältä tyypiltä kuulostaa kaikenkaikkiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi