Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se tunnu oudolta kun täysin tuntematon ihminen (vauva) muuttaa yllättäen kotiisi?

Vierailija
14.04.2019 |

Itse en oikein pysty sisäistämään tilannetta ja tilanne on edessä syksyllä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Kyllähän se jänittävää on.

Vierailija
2/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä kamalaa (pysyykö se mun hoidossa hengissä edes?) että hirmu mielenkiintoista.

Elävästi muistan, kun sain rakkaan esikoiseni kotiin 23 vuotta sitten. Hän elää yhä ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se on jännää ja ihmeellistä.

Vierailija
4/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oma lapsi mukana jo 10 kk aikaisemmin. Ainakin äidillä on ollut aikaa tutustua ja seurustella sen kanssa.

Vierailija
5/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Nainen on ohjelmoitu niin, että vaikka sieltä tulisi jalkapallo, sitä rakastaa ja haluaa hoivata.

Sitä paitsi siellähän se sun mahassasi melskaa, ei se mikään täysin tuntematon tyyppi ole.

Vierailija
6/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se oma lapsi mukana jo 10 kk aikaisemmin. Ainakin äidillä on ollut aikaa tutustua ja seurustella sen kanssa.

Me on käyty eri bilsan tunneilla 😄

Vierailija
7/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ja samalla aivan ihanaa oli se, että sen lapsen sai todellakin pitää eikä sitä tarvinnut päivän päätteeksi tai muutaman päivän jälkeen palauttaa minnekään. Vaan se ihana söpöläinen sai 24/7 olla meillä ja aina sain sen mukaani ottaa.

Olin siis ennen omaa lastani hoitanut muiden lapsia 10 vuoden ajan heidän kodeissaan kuin myös omassani.

Vierailija
8/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Miten se muka yllättäen muuttaa, onhan siinä raskaus ollut tiedossa ja "päällä" jo 9 kuukautta? Eikä se vauva mikään tuntematon ole, itsehän sitä on kantanut raskauden ajan. Oletko ihan kunnossa, kun tuollaisia kyselet?

Vierailija
9/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Nainen on ohjelmoitu niin, että vaikka sieltä tulisi jalkapallo, sitä rakastaa ja haluaa hoivata.

Sitä paitsi siellähän se sun mahassasi melskaa, ei se mikään täysin tuntematon tyyppi ole.

Mussa oli varmaan bugi.

Vierailija
10/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kyllä tuntematon ja ap on oikeassa. Eihän sukupuolikaan ole välttämättä tiedossa ennen syntymää. Harvempi suostuisi diiliin jossa joku jonka luonnetta ja sukupuolta et tiedä saisi muuttaa luoksesi nyt heti alkuun ainakin 18 vuodeksi.

Vierailija
11/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa kun olin raskaana. Pelkäsin myös etten osaakaan rakastaa lastani. Kun sitten se tuhiseva pötkylä laskettiin syliini ensimmäistä kertaa se tuntui täydellisen luonnolliselta ja kaikki huolet häviäisivät. Ihmeen hyvin se luonto nämä asiat yleensä hoitaa.. vaikka pidinkin näin kommentoivia ennen lapsen syntymää idiootteina.

Vierailija
12/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Miten se muka yllättäen muuttaa, onhan siinä raskaus ollut tiedossa ja "päällä" jo 9 kuukautta? Eikä se vauva mikään tuntematon ole, itsehän sitä on kantanut raskauden ajan. Oletko ihan kunnossa, kun tuollaisia kyselet?

Samaa ihmettelen. Vauva on puolikas itsestäsi ja ihan varmasti siitä tunnistaa heti omia piirteitään. Ja voi se sanoin kuvaamaton tuoksu :) Itselläni rakkaus ainakin syttyi välittömästi, vaikka se ihan oma ihmisensä olikin. Pieni, avuton ja turvaton, suorastaan pakko ruveta hoivaamaan. Oma ja ihana, vain minun. Melkein pillitän aina, kun luen Lohjalaisen kolmen lapsen äidin, Johannan, "Sydän vähän kallellaan" -blogia, ja Nuppu-vauvansa kuulumisia, niin valtavan lämpimät äidin tunteet heiltä välittyvät.

Ennemmin minä kennelistä tuodun koiranpennun koen joksikin täysin vieraaksi, jolle otetaan kasvattajalta jotain viltinkappaletta mukaan, jotta siitä emon hajuja pennulle lohduksi olisi. Jotkut taas kutsuvat koiriaan "omiksi lapsikseen".

Vierailija
13/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan ei juo mun kaljoja eikä syö mun iltapaloja.

Vierailija
14/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tuntematon? Olethan silloin tuntenut hänet koko ikänsä! :)

Vierailija
15/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihaninta mitä tiedän, omat lapset, ja yhtä ihanaa on lapsenlapsi. Kymmeniä kertoja päivässä pitää katsoa hänen kuviaan ja videoita hänestä. Mummona on IHANAA! ❤️

Vierailija
16/16 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihaninta mitä tiedän, omat lapset, ja yhtä ihanaa on lapsenlapsi. Kymmeniä kertoja päivässä pitää katsoa hänen kuviaan ja videoita hänestä. Mummona on IHANAA! ❤️

Oletko ollut äitinä samanlainen?