Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teidän lapset ja nuoret harrastavat?
14.04.2019 |
Meillä kolme tyttöä. Yksi ratsastaa, käy 4H-kerhossa, hoitaa löytökoiria ja treenaa tokoa. Toinen harrastaa myös tokoa ja agilitya, on seurakuntanuori ja opiskelee musiikkiopistossa. Kolmas purjehtii kilpaa, käy partiossa, pelaa tennistä, lumilautailee ja soittaa kitaraa.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toinen harrastaa korista ja toinen salilla käyntiä ja e-urheilua