Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÖRKEÄÄ antaa pienille virpojille jotain halpis makeisia!

Vierailija
14.04.2019 |

Panostakaa laatuun (mm. Kinder), ettei lapsille tule turhaan pettymyksiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että me suomalaiset aktiivisesti kaihdamme ja halveksimme omia, kulttuurillisesti arvokkaita perinteitämme. Kun unohdamme omat juuremme ja perinteemme, menetämme arvokkaan osan omasta identiteetistämme. Minä en ainakaan halua olla osa yhtä, harmaata, urbanisoitunutta, sielultaan köyhää, byrokraattista länsimaalaisuutta. Olkaamme ylpeitä  perinteistämme.

Vierailija
22/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä annoin kinderit jokaiselle oman vaikka oli 5 poikaa, mutta ei kelvannut alkoivat narisemaan että eikö ole mitään muuta kun tuossa on niin vähän suklaata, oisko edes rahaa. Vastasin että ei ole pakko ottaa näitäkään kindereitä jos ei kelpaa. Pojat ottivat tyytymättöminä kinderit ja lampsivat pois. Mulle tuli niin ikävä fiilis tästä episodista että en halua enää avata ovea :(

Kiittämättömyys on maailman palkka. Älä avaa enää ovea, kerjäläisille ei ole mikään pakko antaa mitään.

Olin varma että nykyajan nuorisolla tulee tämmöisiä tapauksia, että palkka ei kelpaa, ja siksi hirvittää koko virpominen. Kun olin itse lapsi 90-luvulla ja kävin virpomassa, ei olisi ikimaailmassa tullut mieleenkään että uskaltaisi valittaa tuntemattoman ovella palkan laadusta.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä annoin kinderit jokaiselle oman vaikka oli 5 poikaa, mutta ei kelvannut alkoivat narisemaan että eikö ole mitään muuta kun tuossa on niin vähän suklaata, oisko edes rahaa. Vastasin että ei ole pakko ottaa näitäkään kindereitä jos ei kelpaa. Pojat ottivat tyytymättöminä kinderit ja lampsivat pois. Mulle tuli niin ikävä fiilis tästä episodista että en halua enää avata ovea :(

Kauheeta, mua ahdisti lukea tätä. Onneksi ehkä vielä harvassa nämä hyötyjävirpojat. Ja itsekin sain vitsan missä pieni sulka päässä, aattelin etten kehtaa alkaa siinä arvostelemaan loppuiko sulat kesken ? no, taidan itsekin vähän valita tästä lähtien kenelle tuota ovea avaa, ovisilmä kun on.

Vierailija
24/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä törkeämpää olisi tunkea virpomaan ketään muita kuin ennakkoon sovittuja sukulaisia ja tuttuja.

Vierailija
25/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Lidlin suklaamunat kelpaa, menkööt muualle. Jos virpojien tärkein tavoite on kerätä kalliita ja laadukkaita sulaamunia astiat täyteen, on virpomisen tarkoitus kyllä käsitetty pikkasen väärin! (valitettavan usein ahneiden äitien vaikutuksesta)

Vierailija
26/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Mä annan vain Louis Vuitton munia.

Vierailija
27/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni sekä kaakaonkasvatus että palmuöljy tuhoavat maapalloa samaa vauhtia kuin karjankasvatus. Siksi ehdoton ei suklaamunille!

Kotimainen luomuvihannes tai muu luomutuote on ainoa kestävä vaihtoehto. Meiltä lapset on saaneet mustikkasmoothien tai spelttikeksin.

Vierailija
28/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindereitä oli meillä tänä vuonna ja suurin osa virpojista hämmästeli sitä ”vau, kindereitä”. Kaikki kiittivät iloisesti.

Hyväkäytöksisiä lapsia meillä kävi. Monet toivottelivat hyvää pääsiäistä.

Sama homma viime vuonna vaikka palkkana oli virvon varvon-patukoita ja jotain Pandan lakupatukoita.

Ihanaa kun kävivät oksineen. Kaikki, paitsi yksi porukka (2lasta), olivat pukeutuneet joksikin. Ihanin oli kyllä noin 3v turtlespukuun pukeutunut pikkupoika :)

Kiva päivä oli kyllä.

Vierailija
29/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin virpojille lusikalliset mämmiä palkkakippoihin. Olivat niin äimänä, etteivät saaneet sanaa suusta. Lähtivät vaan pois. Eivät varmaan tienneet, mitä herkkua saivat.

Vierailija
30/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä sellasta henkilöä joka asuu tiheään asutulla alueella ja tekee tiukkaa joka päivä et on varaa ruokaa. Silti tahtoo ilahduttaa virpojia. Mitä veikkaat et hän ostaa? Varmasti joo ostaa jotai 30 kindermunaa

Vierailija
31/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olet ronkeli kerjäläiseksi, ap.

Vierailija
32/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder sisältää muovia, joka on pahinta ympäristömyrkkyä mitä löytyy. Maailman meretkin ovat täynnä muovia ja kohta syömme muovikalaa kaikki. Mieluummin mitä tahansa kuin muovia. Vaikka Mignon, jota en voi itse sietääkään.

Vierailija
33/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin annan. Veljentytöille oon varannut isot suklaapuput, mutta muut saa niitä pieniä munia ja virvon varvon patukan.

Vierailija
34/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos meillä on rapun ovi aina lukossa ja "Kerjääminen ja kaupustelu kielletty"- kyltti seinässä. Ihmisten häiritseminen viikonlopouna ja kaikenlainen kerjääminen pitäisi kieltää.

Vierailija
35/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Se on todella törkeää.

Itse olen tilannut Pariisista sellaisia maailman kalleimmista ja harvinaisimmista kaakaopavuista tehtyjä konvehteja, jotka on koristeltu aidolla kullalla.  Virpomispäivää yleensä alan suunnitelemaan noin pari kuukautta aikaisemmin. Että varmasti on kaikille ihanille punanenäisille pikku-noidille tarjottavana ikimuistoinen kokemus. 

Vierailija
36/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mämmiä kunnon läiskäys lasten omiin kippoihin.

Avot ja hyvää pääsiäistä.

Vierailija
37/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persujen kersoja tulisi virpomaan luokseni niin pakottaisin ne syömään koiranulosteita.

lääkkeet

Vierailija
38/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä ap antaa? Belgialaista huippusuklaatako? En usko.

Vierailija
39/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan vain Fabergen munia

Vierailija
40/42 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pientaloalueella. Talomme on taloyhtiön viimeinen ja jostakin syystä virpojat ovat kääntyneet aina toiseksi viimeisen talon kohdalla takaisin.

Mutta tänään ovellemme tulikin virpojia - ilmeisesti sisarukset - tyttö ja poika. Kysyin, tulivatko he ihan kaksin ja tyttö viittelöi jonnekin ja selitti hiljaisella ja epävarmalla äänellä:”Ei me tultu yksin. Meijän iskä on tuolla. Mut ei se näy tähän. Se on tuolla talon takana.” Vaikken kovin lapsirakas olekaan, kyllä sydämeni heltyi. Ja entäs se palkka sitten: suklaamunat ja kolikot. Kelpasivatkin hyvin. Vilkaisin vielä ikkunasta ja siellähän se iskä muuten olikin selailemassa älypuhelintaan.