Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jäin juuri työttömäksi 20 v työuran jälkeen, mitä puoluetta kannattaisi äänestää?
14.04.2019 |
Tällä paikkakunnalle ei tunnu irtoavan töitä tällä koulutuksella ja työkokemuksella. Perhekin on tullut hommattua.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto.
Ei hirveesti sossussa enää tuu riittää rahaa, koska vasemmisto toisi tänne miljoonaa uutta pakolaista elätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto.
Ei hirveesti sossussa enää tuu riittää rahaa, koska vasemmisto toisi tänne miljoonaa uutta pakolaista elätettäväksi.
Sitten kommarit.
Persut panostaa työpaikkojen syntymiseen.
Alue: Aihe vapaa
Vasemmisto.