Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi taaperovirpojalle mandariinin - taaperon suu meni mutrulle ja äiti oli kuulema tuhahtanut miehelleni

Vierailija
14.04.2019 |

En käsitä. Kyllähän monet lapset pitävät hedelmistä ja ainakin oli jotain erilaista. Silti kiittämätön asenne. Ymmärrän , että lapsi odottaa karkkia, mutta en näe kyllä mitään pahaa siinä, jos antaa hedelmän.
Mies oli hieman surullinen. Sanoi, että ei enää mene avaamaan ovea.
Miksei ihmisille riitä enää mikään? Miksei mistään pienessäkään osata enää olla tuytyväisiä? Kaikissa perheissä ei ostella eikä syödä makeaa. En näe taloudellisesti järkevänä ostella karkkeja, kun virpojia käy meillä harvoin. Viimeksikin jäi 15 suklaamunaa ja kumpikaan meistä ei niitä syönyt. Meillä on muutenkin vähän rahaa, niin ei viitsisi ostella turhaa liikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoretkin haluaa vaan munaa. TÄhän on maailma mennyt.

Vierailija
2/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan mutruilijan kohdalla mies voi käskeä antamaan mandariinin takaisin, jos ei

kelpaa. Yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut muutaman kerran romanikerjäläiselle perunan. Yksi niistä otti ja suuttui. Aika kiittämätöntä.

Vierailija
4/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ihan normaalia, että virpojille tarjotaan lasillinen parsakaalispelttismoothieta. Ei kukaan täkäläinen vanhempi lapsille karkkia anna, siis ainakaan joidenkin persupiirien ulkopuolella.

Vierailija
5/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia meilläkään ei noteerata virpojia.Ensinnäkin tullaan kauhealla sakilla ja kaikille pitäisi jotain antaa

mielummin rahaa.Jos annat jotain muuta syötävää kuin karkkia eivät ole tyytyväisiä.Omat lapseni aikoinaan  kävivät vain isovanhemmilla virpomassa emme halunneet häiritä naapureita.

Vierailija
6/6 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös antanut sipulin romanikerjäläiselle. Ja viimeksi vaimo sai synttärilahkaksi leivinjauhetta. Kumpikaan ei tykännyt. Ihme kiittämättömiä.