Stailaatteko itsenne äänestyspaikalle jotenkin erityisesti?
Kommentit (26)
Laitan rönttövaatteet, pipon silmille ja höpisen itsekseni jotain persuista ja mestareista.
Kerran laitoin punaisen hatun mennessäni äänestämään vasemmistoa.
Kunhan saan tämän pahimman olon pois niin siinä on stailaamista ihan tarpeeksi.
Naapurit laittaa varmaan ykköset päälle, kun ne pesee ja imuroi autonkin ennen lähtöä. Täytyykin vakoilla, missä vetimissä ne lähtee:)
Minulla on punaiset äänestyskalsarit. Eikä kaikilla muillakin ole?
Meikkaan aina kun lähden ulos (poislukien satunnaiset kauppareissut tai kävelyt), joten jonkun mielestä voin ollakin ”laitettu”. Äänestyspaikka tosin on Itä-Helsingissä niin ei täällä edes tarvisi olla stailattu sen kummemmin.
Aattelin haista viinalle ja äänestää jotain vasemmistosekopäätä.
Pukeudu noidaksi, kun näyttää olevan sellainen päivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin haista viinalle ja äänestää jotain vasemmistosekopäätä.
Näillä on helsingissä ainakin.. vai oliko demareilla... se tripla: sekopää, läskipää ja tyhjäpää.
Enin hullu lääkäri, sitten joku sikaniska setämies ja lopulta joku totaalisen tyhjäpäältä näyttävä nainen.
Voittajan väri kirjoitti:
Minulla on punaiset äänestyskalsarit. Eikä kaikilla muillakin ole?
Hyi vassari. Minulla on siniset äänestyspikkarit koska äänestän kokoomusta.
Vaalipäivänä herään aina klo 6 aamujoogaan, josta hierontaan ja kasvohoitoon, saunan ja avannon kautta kosmetologille ja kampaajalle. Vaatteet valittu jo eilen, rennon casual mutta vakuuttava look. Viimeistelen Stockan Hulluilta Päiviltä ostetulla 2500e timanttisormuksella. Jääkaapissa viilenee pullo Bollingeria!
Itse en pukeutuis suvakkina ellet halua olla sylkykuppina.
Ei se pukeutuminen, kunhan muistaa liikuskella sirosti.
Kyllä,
SKE-lippiksen pistin päähän.
SUOMI ENSIN!!
Pukeudun burqáán ja niqábiin, ja alan hirveän älämölön, jos huivi vaaditaan ottamaan pois tunnistamista varten. Minun kulttuuria ei loukata, ja minulla on oikeus äänestää!
Ajattelin laittaa kumpparit ja kuluneen takin. Pyrin näyttämään elegantilla tavalla juntilta.