Elloksen sivulla seur mekko, mitä mieltä?
Vila viFalia l/s midi dress 69.90€.
En valitettavasti saa sitä suoraa linkkiä nyt tähän, mutta löydät sen heti ylläolevilla tiedoilla. Ja saat linkinkin laittaa, jos sulla se onnistuu..
Kommentit (22)
Ihana. Rakastan tuollaista 1900-luvun alkupuolen tyyliä.
Njaah, enpä osaa tuota mummolleni navettaan kuvitella..minä näkisin tuon esim.vaalean farkkutakin ja valkoisten tennarien kanssa kivana ja kesäisenä kokonaisuutena.
Ps, olen siis maalta ja mm lypsänyt.
Mammavaate. En ottaisi edes ilmaiseksi.
Kiitos 1!
Just farkkutakin kanssa itsekin ajattelin, siis ennen kuin tarkenee ilmankin takkia. Ja sitten mulla olis tuon mekon vihreää sävyä oleva "parkatakki" jonka voisin aatella sopivan myös. Valkoiset (varrettomat, kokonaan valkoiset) Conssin tennarit löytyy myös..
Musta bikernahkatakki olisi sitten ihan erilainen tuossa..
Ap *naps, tilaukseen meni* :)
On kyllä hintaa. Maksaisin tuollaisesta ehkä 7 euroa.
Ihana, mutta valitettavasti polyesteriä, kuten suurin osa naisille myytävistä vaatteista. Ei mikään halpa silti.
Polyesteriä yök. Sähköinen ja haisee hielle. Ihanaa kesää...
Käytän tuollaisia kotona, ulos en niissä mene. En edes roskia viemään.
Eläkeläinen kaupungissa
Ihana! Mutta näyttäisin siinä lihavammalta kuin olen. :( Mulla on pitkä selkä, isot rinnat suht alhaalla kokooni nähden ja siksi tuo leikkaus menisi osittain rintojen alareunan päälle, ja mekko laskeutuisi telttana. Voi kun tällaisen löytäisi kietaisumallina! Pienirintaiselle sopiva malli tuossa mekossa.
Aivan upea. Jos siis olisin takakireä vanhapiika vuonna 1912 matkalla kirkkoon.
Ei fiksuinta kysyä täällä, koska riippuu täysin millainen pitäjä mekolla olisi.
Itse olisin just se mummo navetalla tuo päällä, kun olen lyhyt ja ylipainoinen sekä vielä paksu pohkeinen.
Tulee mieleen Pokka pitää ohjelman Elizabeth.
Hyacinthilla oli vielä tuostakin rumempia mekkoja.
Järkyttävä hinta tuommoisesta rumasta tekokuituhirvityksestä.
On kyllä harvinaisen ruma kolttu. Ja itse käytän siis ainoastaan hameita ja mekkoja, tuota voisin pitää vitsillä esim. vappuna peruukin kera. Muuten ei ikinä.
Tuosta tulee mieleen Pokka pitää ohjelman Elizabeth.
Hyacinthilla oli vielä rumempia mekkoja kuin tuo.
Järkyttävä hinta tuollaiselle rumalle tekokuituhirvitykselle.
https://www.ellos.fi/vila/mekko-vifalia-l-s-midi-dress/1556000-01