Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän huomenna 44, kysyttävää?

Vierailija
13.04.2019 |

keski-ikäisen aatteita vastaukseksi, näin äitisi olisi pitänyt neuvoa Sinua

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiskaiset housut alas, niin kuinka kauan kestää että liike pysähtyy?

Vierailija
22/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen vai kakkonen tee valintasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 44 mies. valmistumassa yliopistosta. alanvaihto ja kunniallinen eläke puolustusvoimista. Kai tässä on vielä elämää edessä. onko mimmien mielestä puolustusvoimat turn-off, oon kyllä muutenkin sellainen irtoviiksimies. juu, ei kai se ole, ei sen pitäisi olla, pelataanko shakkia beibi (mä kanssa 14neljättäriä joten kai saa onnitella ja päättää).

Vierailija
24/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen vai kakkonen tee valintasi?

Miltä tuntuu olla tällä tasolla?

Vierailija
25/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysy mitään kirjoitti:

oot vanha

t tyty 24 v (curvicascc)

Se on totta.Oon aikuistunut ihan eri maailmassa 90 luvun laman jälkeen.Kuunnellut Eppuja.Baarissa soi hitaat.Ei ollut nettiä,ei Tinderiä.Kauneus oli luonnollista.Oikeita rikkaita oli vähän ja tuloerot ja muut kuilut ihmisten välillä pienempiä.Koulutusta ihannoitiin paljon ja yliopistoon pääseminen oli niin siistiä.

mun vanhemmat on tosi rikkaita, en ees tajunnut että on jotenkin outoa ja hienoa kun kudettiin nuorina manskulla ja ytimessä. oikeita rikkaita ei ehkä niin huomannut, Räikköstason rikkaita jotka oli niin hemmetin kovia liikemiehiä ja maailman parhaita siinä omassa taidossaan, ei ne käy ankkalammikoilla (paitsi lumilajit).

ja kaikille epävarmoille tytöille ja naisille, kannattaa voimaantua (on kamalaa olla rikas tyttöraukka)((tää ei oikeesti oo kovin iisiä- onko parhainkin niistä rahan perässä, sitä ei voi ikinä tietää. se ei tiedä itsekkään kos ka sellaista ei voi tietää))

Vierailija
26/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1404 on paras ja ne on Oinaita

Vierailija
27/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edes vastaa :(

Vierailija
28/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Li Andersson ois Halla-ahon tytär niin miten ne keskustelis ehkäisystä?

arapityyliin. oon kans puolustusvoimidta. kouvolan patteristo n34 ja free ja vapaa upseerit kiihottaa

Vierailija
29/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko pitää bileet? Saako tulla kuokkimaan jos aiot?

Vierailija
30/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ja hyvää huomista syntymäpäivää Ap:lle. Ja huomenta, oon aamukahvilla ja yli 10v vanhempi. Kaikkea hyvää palstalaisille ja ap:lle vasitenkin.

Vierailija
31/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Jaa-a. Täytän tänä kesänä 63 vuotta.

Enpä muista, mitä olisin miettinyt sinun ikäisenäsi. Parasta ehkä oli mennä sinne papa-kokeeseen (ei omasta mielestäni), kun se todellakin kannatti ja syövän esiaste huomattiin ajoissa.

Laihduin sun ikäisenäsi 10 kiloa ja kuljin farkkuasussa ja bootseissa 🙈

Nyt olen jo aikuistunut eikä lastenikaan tarvitse hävetä minua.

Tässä kerroin vain itsestäni, mutta siis kysyttävää.

Kerro itsestäsi. Miltä tuntuu?

Niin ja onneksi olkoon 🌺

Heippa Annika!

❓ Luen kyllä Ollilan Annikan blogia - jos sitä tarkoitit - mutta minä olen oikeasti mummo. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta 👵

Vierailija
32/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla elämä iltaruskossa?

Ei elämä aina mennyt niinkuin suunnitteli. Jokseenkin kuitenkin aika hyvin tähän saakka.

Olen asunut tässä asunnossa n. 20 vuotta, mikä aika on mennyt nopeasti. Nyt kun 63-vuotiaana mietin tuommoisen pätkän elämää eteenpäin niin sitä ei välttämättä tule.

Kuitenkin olen saanut ja saan vielä opastaa lapsiani eteenpäin elämässä ja eikä mua oikeasti sitten enää sureta, kun pitää jo luovuttaa.

Vierailija
33/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Enpä muista, mitä olisin miettinyt sinun ikäisenäsi. Parasta ehkä oli mennä sinne papa-kokeeseen (ei omasta mielestäni), kun se todellakin kannatti ja syövän esiaste huomattiin ajoissa.

Niin ja onneksi olkoon 🌺

Heippa Annika!

❓ Luen kyllä Ollilan Annikan blogia - jos sitä tarkoitit - mutta minä olen oikeasti mummo. Kaksi lasta ja neljä lastenlasta 👵

Vai miten se oli, kyllä tuntuu, että kirjoitit pellavaa ja pastellia? Vähän jututkin ollut sitä luokkaa.

Vierailija
34/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Niin ja onneksi olkoon 🌺

Heippa Annika!

Vai miten se oli, kyllä tuntuu, että kirjoitit pellavaa ja pastellia? Vähän jututkin ollut sitä luokkaa.

Kävin kerran lukemassa vähän tuota blogia, kun siitä täällä puhuttiin. En ymmärrä miksi se on jotenkin outo. En jaksa paneutua koko juttuun.

Minä tykkään mm. näistä:

http://kukkapilli.blogspot.com/

http://syopalainen.fi/

http://diagnoosisisustusmania.blogspot.com/

http://kasperinelamaa.blogspot.com/

Vierailija
35/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön ja hohhoijaa omien sanojesi mukaan.

Vierailija
36/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin just 34. Mitä teit minun iässäni, mikä oli elämäntilanne?

Vierailija
37/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulla oli 6-vuotias poika ja 1-vuotias tyttö. Olin menettänyt rakkaan mummoni ja kuitenkin sain elää ihanaa elämää lasteni isän kanssa.  Asuttiin just sellaisessa vanhassa talossa, josta aina haaveilin.

Lopulta se iso talo ja suuri pihapiiri ei enää tuntunutkaan hyvälle ja luovuttiin siitä. Lasteni alakouluaika siellä oli kuitenkin mukavaa asua. Pakkasella kun lapset tulivat koulusta niin paistettiin takassa makkaroita 😊

Vierailija
38/38 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se toinen 44.Avoliiton ensi vuosia.Uusperhekuviota.Miehellä oli jo lapsi.Mies teki tosi kunnianhimoisena uraa.Oli politiikassa mukana.Päästiin VIP-aitioihin,Porin Jazzeille,Suurlähetystöjen juhliin ym.Ostettiin kolmio keskustasta.Itse tein aika tylsää hommaa huonolla palkalla,mutta vakihomma kuitenkin.

Noin 7 vuotta tuosta ero ja yksiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän