Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nuori nainen ja etenkin naiset välttelevät katsomasta minuun

Vierailija
13.04.2019 |

Jotkut rohkeimmat miehet kyllä uskaltavat tuijottaa sydämenkuvat silmissään ja huuli pyöreänä. Naiset sen sijaan välttelevät katsomasta minuun. Kai he ajattelevat ettei itsetuntoani saa enää pönkittää lisää tai että heidän kateutensa paistaisi katseesta.

Ihminen on hassu olento.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan niin kaunis että naiset pelkää et ne kiihoittuu ja pöksyt kostuu.

Vierailija
22/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Oikeasti kauniita naisia tulee katsottua pitkään ihan näin heteronaisenakin. Ja ihan luonnossa.

Veikkaan, että ap on jostain maalaispaikasta oleva sellainen sievä tytöntyllerö, muuttanut isompaan kaupunkiin?

Usein tuollaisten maalaispaikkojen sievät tytöt luulee olevansa jotain maailmanluokan kaunottaria, ja järkyttyvät muutettuaan isompaan paikkaan, koska ovatkin taviksia.

Miehet katsoo kaikkea missä on nuorehko p.illu, mutta naisten katseisiin tarvitaan oikeasti kaunis ulkonäkö ja jotain karismaa.

Niin ja naiset näkevät irtoripsien ja muun tekohärpäkkeen ohi, ja kiinnittävät huomiota oikeasti kauniisiin ja tyylikkäisiin ihmisiin, eivät käveleviin joulukuusiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Oikeasti kauniita naisia tulee katsottua pitkään ihan näin heteronaisenakin. Ja ihan luonnossa.

Veikkaan, että ap on jostain maalaispaikasta oleva sellainen sievä tytöntyllerö, muuttanut isompaan kaupunkiin?

Usein tuollaisten maalaispaikkojen sievät tytöt luulee olevansa jotain maailmanluokan kaunottaria, ja järkyttyvät muutettuaan isompaan paikkaan, koska ovatkin taviksia.

Miehet katsoo kaikkea missä on nuorehko p.illu, mutta naisten katseisiin tarvitaan oikeasti kaunis ulkonäkö ja jotain karismaa.

Ihanaa vähättelyä ihmisestä jota et ole edes nähnyt.

Vierailija
24/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa että mikä tarkoitus tälläisilla aloituksilla on? Maailma on täynnä kauniita, rumia ja siltä väliltä olevia ihmisiä.

Vierailija
25/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Suomessahan vältetään yleensä katsekontaktia, ja tämä tytsy tekee siitä johtopäätelmät, että hän on ylivoimaisen kaunis. Kaikenlaista sitä jonkun mieleen voi juolahtaakin 😂

Vierailija
26/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana tuijotella muita ihmisiä. Sehän on epäkohteliasta. Joskus tekisi mieli katsoa tarkemmin kun jollain on joku mielestäni hyvin hieno ja erottuva vaate tai asuste, mutta en todellakaan niin tee, ties mitä minusta ajateltaisiin.

Jo Helsingin kokoisessa kaupungissa on oppinut sellaisen "toisen läpi tai ohi" katsomisen. Kun vaikka ruuhkametrossa ollaan niin lähellä toisia, että oikeastaan on pakko katsoa muita, mutta pitää kuitenkin katsoa niin ettei näytä tuijottavan.

Vierailija
27/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtävät miehiä paremmin miksi tuijottaminen on epäkohteliasta.

Vierailija
28/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, provohan tämä oli.

Vierailija
29/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Miten jaksatte vastailla provolle?

Vierailija
30/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naiset näkevät irtoripsien ja muun tekohärpäkkeen ohi, ja kiinnittävät huomiota oikeasti kauniisiin ja tyylikkäisiin ihmisiin, eivät käveleviin joulukuusiin.

Sä siis kuvittelet että oma ihanteesi on joku yleinen ihanne eikä kukaan muu voi ihannoida laitettua ulkonäköä?

Vierailija
31/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen rumuus paistaa läpi, olen sen itse todennut kuvista jo.

Miten se sisäinen rumuus näkyy ulospäin?

Kyllä se näkyy, sairaalloista itserakkautta ei voi peittää. Kauna ja kateus välittyy myös, vaikkei tuntisikaan. Valitettavaa, mutta niin totta.

Vierailija
32/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minähän olen kai sitten väärällä tavalla kaunis tai en kaunis kenenkään mielestä. Ehkä vain kuvittelen kaiken. Sehän sinun oloasi varmasti helpottaa.

Vierailija
33/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttäystä, vähättelyä ja mitätöintiä. Siitä on kitkerä kateus tehty.

Vierailija
34/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen rumuus paistaa läpi, olen sen itse todennut kuvista jo.

Miten se sisäinen rumuus näkyy ulospäin?

Kyllä se näkyy, sairaalloista itserakkautta ei voi peittää. Kauna ja kateus välittyy myös, vaikkei tuntisikaan. Valitettavaa, mutta niin totta.

En ole sairaalloisen itserakas. Kaikissa meissä on puutteita eikä itsessäni maailman vähiten, ei lähellekään.

Vierailija
35/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oma niin mahtava ulkonäkösi onkin omaa kuvitelmaasi? 

Vierailija
36/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta ja kaltaisistasi. Kaikki tuo haisee pitkälle.

Vierailija
37/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin Tampereen keskustassa eilen ja näin ainakin 20 kaunista naista. Kuka heistä olit, ap?

Vierailija
38/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mielestäni ollut ap kohtaan vähättelyä.

Sen todellisuus ei vastaa sen pään sisäistä käsitystä itsestään, eli se on pään sisällä megakaunis, niin kaunis, että sitä pitää tuntemattomien katsoa, sitä ei tapahdu, miksi? Jokin ei täsmää, eikä sen esiin tuominen ole lyttäystä.

Itse epäilen jonneprovon lisäksi jotain facetuning juttua, eli muokattuja kuvia, joista on muodustunut vääristynyt kuva itsestä, tai juuri joku pikkupaikan tavistyttö, joka muutti isompaan paikkaan.

Vierailija
39/39 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit kaunis, et kiinnosta minua.

Kovasti tällätty ihminen vain inhottaa, koska näkee, että sille oma itse on tärkein.

Sensijaan persoonalliset, hyväntahtoisen ja älykkään näköiset ihmiset ovat kiinnostavampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän