Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies bussissa "anteeksi jos mä tuijotan mutta sulla on niin nätit kasvot"

Vierailija
13.04.2019 |

Tuli niin hyvä mieli. Aamulla kun heräsin ja katsoin peiliin, ajattelin etten poistu kotoa mihinkään. Vastapäätä istunut mies sanoi noin. Pelasti kyllä loppu päivän :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejähän se kyllä tarkkaili mutta sanoi fiksusti.

M

Vierailija
2/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hastag METOO !  Sinua on ahdisteltu hyvä ihminen!

Vierailija
4/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa on kaikenlaisia sekopäitä. Kannattaa olla varovainen.

Vierailija
5/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten ihanaa

Vierailija
6/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww

Vierailija
7/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli surkea iskurepliikki, itse olisin vaihtanyt välittömästi paikkaa etteivät kaiken maailman pervot tuijottele ja fantasioi minusta ilman vaatteita. Vaikka olen kaunis ja hyväkroppainen nainen ja kuljen usein mielelläni kesällä pienissä ja kireissä vaatteissa, ei se tarkoita että kaikenmaailman pervot saavat kuolaten tuijotella ja taskurunkata itseään vastapäätä.

Vierailija
8/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin kerran siinä takaosan ekalla paikalla naama etuosaan päin kun sieltä etuosasta naama takasuuntaan istuva tuijotti ihan jatkuvasti minua. Kyseessä oli keski-ikäinen nainen. Ärsyttävää kun ei tuollaisessa tilanteessa tiedä mihin suuntaan olisi kun huomaa syrjäsilmällä toisen katseen.

Vierailija
9/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä silti antanut, nyt se mies katkeroituu ja alkaa sarjakuristajaksi tms.

10/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku varmaan 80-vuotias pappa huudahti taannoin ostoskeskuksessa, että voi kun hänellä olis näin nätti tyttöystävä. Tuli jotenki tosi ristiriitaset fiilikset, kun siis kohteliaisuushan se varmasti oli eikä siinä mitään, mutta aloin vaan miettiä, että kuinka yksinäinen se vanhus mahtoikaan olla 😭

Muutoin mua tuleekin kehumaan ainoastaan ulkomaalaiset miehet ja nekin mitä todennäköisimmin siksi, että saisivat lopulta avullani kansalaisuuden

Vierailija
11/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Sanoo tuijottelija.

Vierailija
12/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteli sperman valuvan kasvoiltasi. Olet reppana jos luulet, että miehen antama kommentti on pervoudesta vapaa.

Vierailija
13/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tullut tuollaisesta vain kiusallinen olo.

Vierailija
14/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on huono itsetunto ja kenen tahansa runkkarin laukaisut tuntuvat kivalta. Tulee mieleen eräs tuttu, joka oli pukeutunut pilluakorostaviin perseshortseihin, eräs alkoholisoitunut vanha mies sitten kyyläsi kuolaten aikansa ja totesi, että oletpasnussittavan näköinen, ihanat sääret ja pylly. Tuttava sanoi ujolla äänellä "kiitos."

Vierailija
15/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa on kaikenlaisia sekopäitä. Kannattaa olla varovainen.

ihminen joka aloittaa puhua ventovieraalle, "anteeksi, mutta" ja lausuu mitä kauneimman kehun sen perään harvemmin on mikään sekopää. päinvastoin. tietysti isossa maailmassa on aina hyvä olla tervettä järkeä, mutta joskus tuntuu ihanalta kun sitä ei ole ja joku uskaltaa sanoa noni kauniisti mitä ap:lle sanottiin. saa leijua!

Vierailija
16/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on huono itsetunto ja kenen tahansa runkkarin laukaisut tuntuvat kivalta. Tulee mieleen eräs tuttu, joka oli pukeutunut pilluakorostaviin perseshortseihin, eräs alkoholisoitunut vanha mies sitten kyyläsi kuolaten aikansa ja totesi, että oletpasnussittavan näköinen, ihanat sääret ja pylly. Tuttava sanoi ujolla äänellä "kiitos."

:D

Vierailija
17/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naamallani nainen olisi varmaan soittanut poliisit tuosta.

Vierailija
18/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin kunnon litsarin tuollaisesta ahdistelusta. KUKAAN nainen ei halua, että joku tuntematon kommentoi ulkonäköä bussissa. Äärimmäisen huonot käytöstavat miehellä.

Vierailija
19/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatkos enää, miltä ko. miekkonen näytti? Niinpä :)

Vierailija
20/20 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas saanut positiivisia kommentteja. Itse joskus tein tänne avauksen, kun huvitti useammankin miespuolisen henkilön käytös päivänä, jolloin kuljin ihmisten ilmoilla tavallista hehkeämpänä. Kerroin siis oman kokemukseni siitä, miten kauneus vaikuttaa miehiin. Sain tosi vihamielisen vastaanoton ja ketju poistettiinkin lopulta, enkä vieläkään ymmärrä miksi! :D