Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Embuske haluaa kääntyä nyt ateismista uskoon!!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattonu Jordan Petersonia?

Vierailija
2/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske haluaa vain huomiohuorata klikkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske voisi omalla nimellään mainostaa blogiaan.

Paljonko saat yhdestä klikistä?

Olen työtön, joten voisin provikkapohjalta alkaa klikata sulle. Siis ihan eri ip osoitteista vpn avulla... monen sellaisen.

Vierailija
4/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas lue near death kokemuksia. Sitä kautta ehkä ymmärrät että ruumiimme on vain tämän maanpäällisen matkan ajoneuvo. Henki siirtyy aineettomana sitten sinne jonnekin...

Lue nuo eri uskontojen kirjat läpi ja huomaa kuinka kaikissa on yhteneväisyyksiä. Sama asia erilaisille ihmisille markkinoituna eri tavalla...

Vierailija
5/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuolle juutalaiselle kelpaa usko, kun on homoavioliittoja ja naispappeja.

Vierailija
6/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas lue near death kokemuksia. Sitä kautta ehkä ymmärrät että ruumiimme on vain tämän maanpäällisen matkan ajoneuvo. Henki siirtyy aineettomana sitten sinne jonnekin...

Lue nuo eri uskontojen kirjat läpi ja huomaa kuinka kaikissa on yhteneväisyyksiä. Sama asia erilaisille ihmisille markkinoituna eri tavalla...

Keskellä Tuomaksen blogikirjoitusta komeilee isolla perussuomalaisten mainos, jossa kehoitetaan äänestämään Suomi takaisin.

Vierailija
7/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmana klikkaa, typerää huomiohutsuilua.

Vierailija
8/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuskella ei ole pokkaa puhua asioista kovinkaan usein vakavasti, joten vaikea sanoa milloin hän on tosissaan. Uskontoon ei käännytä silmänräpäyksessä, vaan se vaatii työtä, ja jokainen kulkee omia polkujaan.

Minä onnistuin hylkäämään ateismin kun ymmärsin kunnolla sen tosiasian, että materialistinen maailmankuva on vanhentunut ja todennäköisesti väärä. Materialismiin se ateismi suurelta osin perustuu. Sitten tietysti tarvitaan se hyppy johonkin uskontoon. Itse valitsin kristinuskon, koska ne kaikki cooleimmat (minun mielestäni) tyypit ovat olleet kristittyjä - mikä todistaa, että kristinusko tekee ihmiselle hyvää. Asiaa vahvisti myös se, että se kaikkein syvällisin filosofi, eli Nietzsche, käytti niin paljon aikaa ja energiaa hyökätäkseen kristinuskoa vastaan. Nietzsche ei tunnetusti haaskannut aikaa mitättömyyksien vatvomiseen. Sattuma ja kohtalo hoiti loput. Nyt olen aloitteleva kristitty.

Vierailija
9/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske haluaa vain huomiohuorata klikkauksia.

jotain tuollaista itsekin mietin. tai sitten hänellä on paha olo ja krapula  ja ylpeydessään ei osaa ilmaista hengellistä etsintäänsä kuin näin näillä sanoilla, olisihan se aika nöyryyttävää kävellä suoraan helluntalaisten herätyskokoukseen polvilleen, uskoontulo vaaatii nimittäin aina nöyrtymisen ylpeydestä

Vierailija
10/12 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

halleluujah! ateiustit voi tulla uskoon!

Vierailija
11/12 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tulla uskoon, oikein sellaiseen palavaan, vahvaan uskoon. Uskon jollain tasolla jo nyt, mutta haluaisin saada sellaisen kunnon herätyksen. Olen pyytänyt jotain merkkiä tai herätystä, mutta vielä en ole sellaista saanut.

Vierailija
12/12 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Enbuskella olisi enemmän älliä, tämä osaisi päätellä, miksi ateismi on epätotta.