Mitä suunnitelmia tälle päivälle?
Kertokaahan lauantain suunnitelmat, itse vielä pohdin meneekö päivä ihan vaan siivoillessa ja sohvalla makoillen vai keksisikö jotain muutakin.
Kommentit (14)
Huomenta! se on kuulkaas viikon paras päivä eli lauantai. ideaalipäivässä koti olisi jo siivottu ja voisi aamujumpan ja suihkun jälkeen käydä pikkuostoksilla kaupungilla ja sen jälkeen tavata ystävää kahvilla. illalla sitten jotain kivaa rientoa, joskus baarissa tunnelmoiden joskus vaikka leffassa tai vaikka hohtokeilaten!
ja hei, monet näistä asioista toteutuu tänään! nyt alan vähän siivoilee yäk
Vierailija kirjoitti:
Mietin josko pesisi ikkunat.
Joko se alkaa? sama täällä mutta siirrän vielä parilla vkolla
Eihän ikkunoita kannata juuri ennen siitepölyaikaa pestä. Älytöntä.
Pitää käydä katsomassa miten pääsen julkisilla yhteen tapaamiseen maanantaina. Olen todella huono suunnistamaan joten nyt on koko päivä aikaa eksyä, etten maanantaina eksy.
Kunhan pääsen kotiin takas, niin syön ja jämähdän varmaan tänne palstalle.
V*****aa taas kaikki eikä mikään huvita. Pitäis siivota ja pestä pyykkiäkin, mutta...ehkä huomenna. Niin ja ne paksut talvivaatteet pitäis laittaa pois ja kaivaa kevyemmät takit esille. Ehkä ens viikolla sit tai pääsiäisenä. Silloin ois hyvää aikaa tuulettaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää käydä katsomassa miten pääsen julkisilla yhteen tapaamiseen maanantaina. Olen todella huono suunnistamaan joten nyt on koko päivä aikaa eksyä, etten maanantaina eksy.
Kunhan pääsen kotiin takas, niin syön ja jämähdän varmaan tänne palstalle.V*****aa taas kaikki eikä mikään huvita. Pitäis siivota ja pestä pyykkiäkin, mutta...ehkä huomenna. Niin ja ne paksut talvivaatteet pitäis laittaa pois ja kaivaa kevyemmät takit esille. Ehkä ens viikolla sit tai pääsiäisenä. Silloin ois hyvää aikaa tuulettaa niitä.
mun kaverillakin on kevätväsymys, itselläkin ehkä vähän tosin olen tunnelmoinut keväästä jo kuukauden ja tehnyt hitaasti siirtymää talvesta kevääseen joten tänä vuonna ei päässyt yllättää ns kevätketutus. talvivaatteita olen käynyt läpi ja laittanut vaatehuoneeseen, huoltanut vähän, pesetän takin ja osan laitoin hyväntekeväisyyteen. olen inventoinut kevätja kesävaatteita ja miettinyt mitä uutta tarvitsee ostaa. ja kevätsiivousenkin sain tehtyä, mikä oli todellinen turnausvoitto talvesta. nimittäin edellinen siivous oli noh en voi sanoa kauan sitten toteutettu, villakoira räksytti joka nurkassa ja sillee.kevätparkeke on siirtynyt kanervista narsisseihin ja pikkukasvit laitoin ruukkuihin. nyt vaan odotellaan että kevät todella alkaa ja talvitakin voi heittää sinne vaatehuoneeseen eikä ottaa ku vasta puolen vuoden päästä sieltä!
Kuten joka lauantai - lauantaibrunssi perheen kanssa. Tänään mennään Ekbergille ja sen jälkeen kauppatorille ja - halliin ostoksille.
Siivoan ja käyn puutarhamessuilla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pääsen kotiin takas, niin syön ja jämähdän varmaan tänne palstalle.V*****aa taas kaikki eikä mikään huvita. Pitäis siivota ja pestä pyykkiäkin, mutta...ehkä huomenna. Niin ja ne paksut talvivaatteet pitäis laittaa pois ja kaivaa kevyemmät takit esille. Ehkä ens viikolla sit tai pääsiäisenä. Silloin ois hyvää aikaa tuulettaa niitä.
Täälläkin pientä veetutusta pukkaa, mutta toivottavasti päivän mittaan vähän helpottaa, toivottavasti sielläkin. Sulla on hyvä suunnitelma toi reittiin ennakkoon tutustuminen, noin tekisin itsekin. Parempaa lauantaita sinne! Ps. Ei se siivoaminen niin päivän päälle ole!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa miettiä. Siinähän se päivä menee päätä käännellessä.
Töissä ollut kuudesta lähtien. Kohta kotiin, kotitöitä, ruokaa, koiran lenkitystä, takas töihin. Sitten työvaatteiden huolto ja desinfiointi, saunomista, koiran lenkitystä, lonkeroa, mässyä, leffaa ja lopulta unta kuulaan.
Me lähdetään koko perhe Keskiselle. Pitää ostaa molemmille lapsille kengät, samoin mieheni tarvitsisi kengät. Nahkapaikka myy Eccoa, joten pitää käydä katsomassa valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa miettiä. Siinähän se päivä menee päätä käännellessä.
Hah hah, itse tein erittäin perusteellinen pohdinnan talvella siivouksen aloittamisesta, siinä meni kuule itse asiassa toista kuukautta sen projektin valmistelussa. valtavasti suunnitelin erilaisia toimia kuten imurointia, vessan siivousta, lattioiden märällä pyyhkimistä, järjestelyä pyykkäystä pintojen ja pölyjen pyyhkimistä jne. tämä vaati luonnollisesti voimavaroja ja kertyneet pitsalaatikot ja litran kokispullot kertoivat karua kieltä projektin vaativuudesta. sitten koitti päivä kun en enää jaksanut pohtia vaan aamusta jo rupesin hääräilemään pikku hiljaa itsekseni ja kas, parissa tunnissa oli koti järjestyksessä ja raikas. vieläkin tunne ylpeyttä tästä! mutta kai se valmistelu tässä oli se avain itse suoritukseen, vai mitä? ;)
Vähän samaa tiedossa. Siivoan, otan esiin pääsiäiskoristeita, teen töitä ja toivottavasti ehdin vähän löhöilläkin. Ja tietysti kuskaan lapsia peleihin.