Täällä keskusteltu tantoista ja pukeutumisesta- ja legginsseistä.
Joten kannattaa katsoa tulevan kevään muotia. Eikö ole makeeta?
Kommentit (16)
Eiköhän jokainen saa tykätä just sellaisesta pukeutumisesta kuin tykkää. Kannattaa kuitenkin muistaa, että muodikas ja tyylikäs ovat kaksi eri asiaa ja tietyissä tilaisuuksissa on pukukoodi, jota noudattamalla osoittaa kunnioitusta järjestäjää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen saa tykätä just sellaisesta pukeutumisesta kuin tykkää. Kannattaa kuitenkin muistaa, että muodikas ja tyylikäs ovat kaksi eri asiaa ja tietyissä tilaisuuksissa on pukukoodi, jota noudattamalla osoittaa kunnioitusta järjestäjää kohtaan.
Toki näin. En aloittanut kesustelua tästä siksi, että tämä kevään muoti olisi minusta tyylikästä. Päinvastoin. Täällä on ollut vain niin paljon keskustelua siitä, mikä on muodikasta ja mikä ei ja miten pitäisi pukeutua ihmisten ilmoilla. Nyt siis muoti "antaa luvan" sellaiselle pukeutumiselle, josta täällä nähdään punaista.
Eilen katselin Monkin näyteikkunassa mallinukkeja, jotka oli puettu samaan tapaan kuin 90-vuotiaat yleensä. Mikäs siinä, mummot on kivoja, mutta en kyllä itse vetäisi sellaisia kamppeita päälleni.
Muoti näyttää nyt olevan sellaista, mitä sitten hävetään jälkikäteen.
Ihmettelen sitä, että nyt kun tulee tää naisten haalarimuoti.
Että miten se WC ssä käynti onnistuu.
Onko niissä joku luukku.
Vai pitääkö riisua yläosa pois.
Entä jos se valahtaa pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katselin Monkin näyteikkunassa mallinukkeja, jotka oli puettu samaan tapaan kuin 90-vuotiaat yleensä. Mikäs siinä, mummot on kivoja, mutta en kyllä itse vetäisi sellaisia kamppeita päälleni.
Muoti näyttää nyt olevan sellaista, mitä sitten hävetään jälkikäteen.
No niimpä! Katselin kevään trendejä ja koin ihan samoja tunteita kun sä. Rupesin katselemaan sillä silmällä, josko sais uusia virikkeitä pukeutumiseeni, kun vanha tyyini tuntuu niin tunkkaiselta. Not.
Tän hetken muotia on kasaritätivaatteet yhdistelynä miten sattuu, ainoa nyrkkisääntö on näyttää mahdollisimman kajahtaneelta. Kumma kyllä, kaupoista löytyy silti ihan liikaa kivojakin vaatteita.
Harmi, että heitin jo pois 90-luvun pyöräilyshortsit.
Mulla on tallessa ullakolla 90-luvulla ostetut narusandaalit. Niissäkin on tuollaiset solmittavat narut.
Tuo Ellen huivimuoti sai mallit näyttämään syöpäpotilailta.
Entäs miehet? Kamo-cargot, tennis-sukat iskäsandaaleissa ja Tuurista ostettu kiroileva siili tai hassun hauska duudson t-paita. Kyllä suomalaisen miehen kesä look on vertaansa vailla.
Kaikki asiat ovat nyt muotia, joiden parjaaminen on täällä mantra! Minun on kyllä vaikea päästä yli siitä, että tyttäreni käyttää samanlaisia vaatteita kuin itse käytin joskus 80-luvulla.
Käytän leggingsejä, sillä ne hivelevät ja puristavat ihanasti intiimejä paikkoja. Tuntuu samalta kuin sadat kädet olisivat hyväilemässä sisäreisiä ja jopa vulvaa. Ihana!
Pyöräilyshortsit ei sovi naisille, sillä niissä on kovike haaroissa, joten kamelinvarvas ei näy. Trikoissa se näkyy hyvin, näkyy myös siteet ja tamponin naru. Siksi pidänkin trikoita!
Miehen kommentti jos sallitaan:
onneksi minulla ei ole tarvetta seurata mitään muotia.
Voi vtt, mä lähden suomesta jos tota on odotettavissa kesältä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtt, mä lähden suomesta jos tota on odotettavissa kesältä.
Ei suomalaiset normaalit naiset noin pukeudu, heillä on jotain itsekunnioitusta.
Eli se on sitten ALma-kloonit pyöräilyhousuissa ja napapaidassa. Napapaidassa koska pitäähän sitä vähän itse muokata että on astetta hipsterimpi.
Ap jatkaa...
Nyt sitten pyöräilyshortsit ovat kuuminta hottia kaupunkikuvassa.