Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko hoitaja, että en muista hoidosta mitään?

Vierailija
13.04.2019 |

Minut otettiin kaltoinkohtelun takia hoidosta pois ja muistan hyvin tapahtumat niiltä ajoilta. Voiko olla niin, että hiitajan ammattitaito nälyy myös tässä? Eli ei tajua lapsen kehityksestä mitään eikä osaa hahmottaa lapsen kykyjä ja kapasiteettia mitä voi oppia tai on opponut jo ikätasoonsa nähden. Kehtaa siis olettaa, että olisin kiitollinen saamastani hoidosta. Tuntuu pahalta. Olen päässyt asian yli, mutta en silti halua enää palata vanhoihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vilisevät k-virheet. Ei näköjään kannattaisi tehdä puhelimella avauksia.

Ap

Vierailija
2/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
4/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki kerro tarkemmin. Varsinkaan, jos et halua keskustelua ja mielipiteitä.

Vierailija
6/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni voit ottaa yhteyttä johonkin.

Jonkun pyskologin kanssa olisi hyvä käydä niitä asioita läpi.

Mene juttelemaan. Juttele ensin psykologin tai lääkärin kanssa, niin pääset työstämään.

Pyydä päästä juttelemaan ja käsittelemään se. Onhan se ollut traumaattista.

Vierailija
7/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työstänyt asian jo ja olen päässyt yli, mutta tuo hoitaja tulee puhumaan minulle kuin minun pitäisi olla kiitollinen saamastani "hoidosta".

ap

Vierailija
8/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et halua käsitellä enempää, niin ratkaisukeskeinen psykologia olisi hyvä.

Käyttäytyykö hoitaja siten, vai mistä päättelet? Oliko tuo samainen hoitaja silloin töissä, kun sinut otetiin hoidosta pois?

Vierailija
9/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syyiksi sun tarvitsisi puhua kyseiselle ihmiselle ollenkaan?

Jos ihminen on päässyt jostain yli ihan oikeasti, häntä ei vaivaa asiat tuolla tavalla, ja hän tajuaa sen, että toinen ei todennäköisesti itse ymmärrä tekoaan, eikä tule ymmärtämäänkään. Yli päässyt ihminen toteaa, että harmi, mutta minkäs asialle voi, ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
10/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli et halua käsitellä enempää, niin ratkaisukeskeinen psykologia olisi hyvä.

Käyttäytyykö hoitaja siten, vai mistä päättelet? Oliko tuo samainen hoitaja silloin töissä, kun sinut otetiin hoidosta pois?

En tarvitse terapiaa, mutta tuo sekopää olisi sen tarpeessa. Kehtaakin tulla minulle aukomaan vielä päätään, kun olen aikuinen! Oli ainoa hoitajani silloin. Hänen takiaan minut otettiinkin pois ja sirrettiin toiseen paikkaan. 

Vierailija
11/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syyiksi sun tarvitsisi puhua kyseiselle ihmiselle ollenkaan?

Jos ihminen on päässyt jostain yli ihan oikeasti, häntä ei vaivaa asiat tuolla tavalla, ja hän tajuaa sen, että toinen ei todennäköisesti itse ymmärrä tekoaan, eikä tule ymmärtämäänkään. Yli päässyt ihminen toteaa, että harmi, mutta minkäs asialle voi, ja jatkaa elämäänsä.

Tuli itse minulle puhumaan. Vaikka olenkin päässyt yli niin en halua olla missään tekemisissä. En kunnioita häntä ollenkaan ja halveksin tekojensa tähden.

ap

Vierailija
12/12 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään, mitä joku tuntematon luulee? Tämä siis vastauksena siihen, mitä otsikossasi kysyt.

Ja minäkin ihmettelen, miksi sinun hänen kanssa tarvii puhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi