Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa?

Vierailija
12.04.2019 |

Tapasin miekkosen netissä ja sain tietää että hänen ammattinsa ei ole mikään maailman miellyttävin... Ja hän arveli että minulta saattaa mennä fiilikset sen takia. Sitten hän pyysi minua mukaan että näen mitä työ todellisuudessa on (että saisin positiivisemman vaikutelman.)

Olen kuitenkin ventovieras ja vaikka ajatus on suloinen, on se hieman ehkä omituinenkin. Ja en ole varma miekkosen ulkonäöstä. Tosin toinen kuva oli huono, tyhmä kuvakulma ja muutenkin huono kuva. Ja tiedän ettei kannata heti lannistua, jos ei innostu ulkonäöstä 100 % välittömästi. Olen minä ennenkin ihastunut ajan saatossa XDD

Mutta tosiaan mietin että onko miekkonen tosi outo, kun pyytää ventovieraan mukaan töihinsä? XDDD Hän puhuu aiheesta paljon ja välillä mietin että osaako hän muusta puhua.

Enkä kehtaisi perua menoa, ettei hän ajattelisi jotain väärää. Mietin vain kun emme tunne emmekä ole ikinä tavanneet ja hän haluaa minut mukaan sinne työpaikalle XDDD. Mitä teen???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ensin tapaamme ihan muissa merkeissä, mutta tuosta työpaikkaan tutustumisesta on tullut miekkoselle kummallinen pakkomielle ja tosiaan olen ventovieras XD.

Vierailija
2/5 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös XD