Minulle kerrottiin, etä koska olen 5-kymppinen nainen ja minulla on 10 kg ylipainoa niin en voi koskaan löytää miestä itselleni enää.
Exäni jätti minut hoikan naisen takia. Tämä nainen oli ilmeisesti kiinnostuneempi erikoisesta seksistä kuin miulle olisi riittänyt ihan se lähetyssaarnaaja pari kertaa viikossa.
Nyt olen kaikesta pitäen ymmärtänyt, että tämän ikäinen nainen ei ole kenenkään kiikarissa vaan kaikki haluavat nuorempia vaan.
Mitä siis tehdä? Liitynkö johonkin Martta-kerhoon leipomaan vaan piirakoita ja luovutan? Ei olis kyllä hullumpi idea varmaan, mutta sitten en ainakaan tapaisi ketään enää koskaan. N50
Kommentit (13)
Muuten hyvä, mutta Martta-kerhoille julkisuutta ja miehetkin mukaan!!! Siellä sitä sitten vois tavata, eikä mitään salaisia klubeja vaan muoreille:)
Tietysti luovutat toisen ihmisen takia.
Suurin osa ikäisistäsi miehistä on lihavia, joten eiköhän joku sinut kelpuuta.
Hemmetin hyvä idea! Martoille ideaa ja vastuuta nykyihmisten paritukseen ilman Tinderiä???
Kokkailun merkeissä treffejä kaiken ikäisille???
Huihai! Jos olet positiivinen, avoin, sosiaalinen, lämminhenkinen ja helposti lähestyttävä, löydät varmasti mukavaa miesseuraa. Tai oikeastaan, ne mukavat miehet löytävät sinut. Ainoaksi ongelmaksi sinulle jää valinnanvaikeus. Tsemppiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin hyvä idea! Martoille ideaa ja vastuuta nykyihmisten paritukseen ilman Tinderiä???
Kokkailun merkeissä treffejä kaiken ikäisille???
Oikeasti olisi! Martoille nyt tästä vielä bisnesideakin? Löytyisi varmaan ihan tajuttomasti kiinnostuneita kokemaan ruoanlaittotreffejä. Ja kaiken ikäisille. Varsinkin keski-ikäisille!!!
Nyt joku aktiivi-Martta ota tästä ideaa. Ja pääsymaksua ruokatreffeille voi pyytää tai netissä sovitus valmiit ainekset ja tietyn ikäinen sinkkuporukka?
Olis ihan sairaan hyvä idea!
Tärkeintä on opitimismi ja positiivisuus!
PS Ikäisilläsi miehillä ylipainoa on 25-50 kiloa.
Noita kannustavia naikkosia taas liikkellä ollut. oikeasti niitä pelottaa oma pikkumaisuus ja tajuavat vanhemman naisen uhkaksi.
Olen 33 v. Ja nätti, urheilullinen nainen. Olen huomannut etten tule saamaan miestä, joten liityn kanssasi Martta kerhoon
Jos itseäsi häiritsee, saat 10 kiloa pois muutamassa kuukaudessa.
50 on uusi 30 eikä tunnu missään.
Unohda se exä ja eteenpäin!
(Unohda myös se Urpo joka sulle noin sanoi)
Mihin ihmeeseen 50-kymppinen nainen tarvitsee miestä? Hei nyt järki käteen.
Höpö höpö,
Tansseihin, lomamatkoille, harrastuspiireihin jne
Niin kyllä om kivaa seuraa tarjolla!
Kunhan halusi piikitellä ja vähän
lähti lapasesta sillä .....