Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmien lomamatka, minne menisit ja mitä tekisit? Kuinka pitkäksi aikaa?

Vierailija
11.04.2019 |

Mulle olis road trip USA esim. 6 kk ja kiertäisi kaikki osavaltiot (pl ehkä Havaiji). Miehen kanssa asuntoautolla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka San Diegossa vaikka 5 päivää, ja sieltä Ranskan Polynesian saarille, jossa 1-2 viikkoa.

Vierailija
2/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun saaristoon tai johonkin Lappiin näkemään eri vuodenaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voisi olla vuosi tien päällä. 2-3kk yhdessä paikassa, vaikka Euroopassa.

Berliini, Ateena, Salzburg, Piemonten pikkukylä tai vaikka Kroatian tai Skotlannin saaristo, Bretagnen osterirannat tai Camargue, Carcassonne tai Englannin puutarhat

Vierailija
4/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa Ricaan haluaisin.

Haluaisin myös matkustaa Japanin pohjoisesta etelään koko pituudelta.

Vierailija
5/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2kk Skotlanti + Shetlandinsaaret tai pari kuukautta jossain Etelä-Euroopan merenrantakaupungissa.

Vierailija
6/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi vuosi menisi minun unelmamatkaani. Koluaisin perusteellisesti läpi ainakin UK:n, Irlannin, Sveitsin, Kanadan, Uuden-Seelannin ja Japanin.

Vierailija
7/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen erilaisista pohjoisten merialueiden risteilyistä. Tyyliin Alaska, Grönlanti jne. Skotlannin rannikko, Shetland ja Orkneysaaretkin olisi jo hyvä alku.

Vierailija
8/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai

2 viikkoo

Vierailija
9/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2kk Skotlanti + Shetlandinsaaret tai pari kuukautta jossain Etelä-Euroopan merenrantakaupungissa.

Ai joku ehti mainita nämä ensin 😀

Vierailija
10/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvooseen, söisin maksalaatikkoa ja 3-viikkoa lomailisin.

Vierailija
11/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväni Tallinnaan

Vierailija
12/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Espanjan voittanutta.

Vierailija
13/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kuinka pitkäksi aikaa unelmoin lomailua? Tietysti loppuiäkseni. Ei sillä niin väliä minne menisin ja mitä tekisin.

Ai niin, paitsi että mähän oon pitkäaikaistyötön. Eli mä oon jo "lomalla" loppuikäni. Jes, unelmani on toteutunut!

Vierailija
14/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se voisi olla vuosi tien päällä. 2-3kk yhdessä paikassa, vaikka Euroopassa.

Berliini, Ateena, Salzburg, Piemonten pikkukylä tai vaikka Kroatian tai Skotlannin saaristo, Bretagnen osterirannat tai Camargue, Carcassonne tai Englannin puutarhat

Minä toteutan suunnilleen tätä käytännössä viikon tai parin pätkissä :)

Vierailija
15/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman pienet unelmat teillä. Senkus menette sinne Skotlantiin tai Espanjaan tms viikoksi tai kuukaudeksi tai vuodeksi. Se on helppoa.

Mitähän mä tähän keksisin... eh... sääli, en keksi mitään suurta unelmoitavaa, koska kaikki matkat voi tehdä. En ymmärrä miksi unelmoisin jostain sellaisesta minkä voin tehdä vaikka jo huomenna.

Vierailija
16/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erämökissä Suomessa kolme viikkoa.

Vierailija
17/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman pienet unelmat teillä. Senkus menette sinne Skotlantiin tai Espanjaan tms viikoksi tai kuukaudeksi tai vuodeksi. Se on helppoa.

Mitähän mä tähän keksisin... eh... sääli, en keksi mitään suurta unelmoitavaa, koska kaikki matkat voi tehdä. En ymmärrä miksi unelmoisin jostain sellaisesta minkä voin tehdä vaikka jo huomenna.

Kiva jos voit tehdä kaikki matkat. Meillä muilla ei ole rajattomasti rahaa eikä aikaa. Jotkut pääsevät harvoin yhtään minnekään. Minä haaveilen sellaisesta matkasta, jonka toteuttaminen voi joskus olla mahdollisuuksien rajoissa, mutta ei ihan heti.

Vierailija
18/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelisin Keski-, Länsi- ja Etelä-Eurooppaa, niin kauan kuin huvittaa.

Sitten menisin luontokuvaamaan johonkin suht trooppiseen paikkaan, Borneoon..?

Lisäksi tutkisin Japania! Ehkä myös Amerikkaa.

Vierailija
19/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun kukaan ilmastonmuutosvöyhöttäjä ei ole vielä tarttunut ketjuun vaatimalla matkailun kieltämistä.

Luin 80-luvulla Hesarista jutun perheestä, joka lensi New Yorkiin, vuokrasi auton ja ajoi Los Angelsin kautta San Fransiscoon. Siitä olen haaveillut jo yli 30 vuotta, mutta aina on löytynyt jotain halvempaa ja paremmin aikatauluun sopivampaa. Ehkä sitten eläkkeellä.

Ja jos voittaisin lotossa, tekisimme maailmanympäriristeilyn.

Vierailija
20/31 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös haaveissa road trip USA:n mantereen halki! Ehkä sitten eläkkeellä...

Australia olisi myös kiva joskus nähdä.