Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjän päivän pilaaminen

Vierailija
11.04.2019 |

Jostain syystä henkilökohtainen numeroni on päätynyt Asiakastieto Oy:lle erään yrityksen yhteysnumeroksi. Saan siten päivittäin puheluja, joissa minulle (tai siis sille yritykselle) tarjotaan erilaisia asioita ja palveluja. Aluksi jaksoin kertoa, että en edusta ko. yritystä, sitten yritin urkkia (tietosuoja-asetuksen hengessä), mistä numeroni on saatu (tietokoneelta!) ja nyt olen alistunut kohtalooni. Rupattelen siis iloisesti puhelinmyyjien kanssa ja tilailen kaikenlaista tuolle yritykselle. Tosin lopuksi muistan aina sanoa, että en ole ko. yrityksessä töissä, en tiedä sen jakelu- tai laskutusosoitetta eikä tuo yritys ole vastuussa siitä, mitä minä teen. Itsepä te soitatte, kysytte minua ihan nimeltä (jostain syystä Asiakastieto Oy on ottanut numeron mukana myös nimeni järjestelmäänsä) ja tarjoatte palvelua. Tänään olen hermostuttanut jo 2 puhelinmyyjää kertomalla, että kannattaa varmistaa, mistä numeroni on ostettu ja ei, en tiedä, kuka oikeasti tuossa yrityksessä vastaa yhtään mistään.
Numeroani jakeleva yritys ei ole suostunut tekemään korjausta, koska he ovat saaneet tietonsa "jostain rekisteristä".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla riittää aikaa tollaseen pelleilyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän