Tupakat loppui eikä ole rahaa
Tämä on todella noloa, mutta.... Eilen illalla poltin viimeisen tupakan askista ja rahat ovat aivan loppu. Yöllä rupesi mieli tupakkaa mutta sitä ei ollut eikä rahaakaan. Sitten muistin että kerrostalomme pihassa on iso suolakurkku "tynnyri", sellainen iso peltipurkki, joka on täynnä tumppeja. Hiivin hiljaa aamuyöstä (klo. 03) hakemaan tätä peltipurkkia pihalta. Otan purkin ja vien sen omaan kämppään ja nyt polttelen näitä tumppeja. Eikö tää oo vähän säälittävää?
Kommentit (56)
Kylla se riippuvuus pistaa ihmisen pohjalle.
Olisin varmaan itse tehnyt samoin, olen myos tupakoitsija. :D
Olisko taa nyt kuitenkin aika todeta etta siihen ei ole enaa varaa, ja lopettaa vaikka laakarin avulla? Nykyaanhan on vaikka mita korvaushoitopillereita... (Olen itsekin ajatellut piakkoin lopettaa kun kyrsii siita johtuva rahanmeno, vaikka varaa siihen onkin.)
Siellä on B-rapun Arska heittäny natsansa sinne ja samalla sylkeny perään
Meilläpäin jotkut miehet saattavat kusasta niihin tuhkiksiin yön pimeinä tunteina
Vierailija kirjoitti:
Lasten säästöpossut voi aina rikkoa jos on noin tiukka paikka.
Ei ole lapsia
Ap
Meidän taloyhtiön tuhkakuppi aina varastetaan. Laitoin kerran vettä siihen ettei niitä tumppeja pysty polttamaan, mutta silti se varastetaan. Seuraavalla kerralla kusen niihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia
Ap
Ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia
ApIkäsi?
27
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia
ApIkäsi?
27
Ap
Kiinnostaako se satku puolesta tunnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia
ApIkäsi?
27
ApKiinnostaako se satku puolesta tunnista?
Ei, mielummin polttelen näitä tumppeja
Ap
Älä välitä. Minä menin eilen illalla kännissä repimään kiinni olevan R-kioskin ovea ostaakseni tupakkaa. Aamulla vitutti, kun kaapissa olikin täys aski.
Yksi mummo teki tota samaa kerrostalon pihassa. Sen sormet ja nenänpää oli värjäytynyt tervasta ruskeiksi, kun päivittäin vuosia veteli tumpit kurkkupurkista.
Tästä tulikin mieleen, että onko kukaan päässyt sillä Acetiumilla eroon tupakasta? Miten se toimii?
Oletko mies vai nainen?