Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yllättää mies illalla

Vierailija
11.04.2019 |

Jotain vinkkejä kaipailisin.

Eli olen nyt hetken tapaillut miestä, joka on sänkyhommissa erittäin kokeilunhaluinen. Olen saanut tästä itsekin buustia ja haluaisinkin nyt yllättää hänet jotenkin.
Illalla vihjailin, että tänään voisi olla jotain spesiaalia tiedossa kun menen kokkailemaan hänen luokseen.
Ideana on ainakin laittaa itseni tällinkiin, nahkahousua ja joku seksikäs toppi päälle. Mietin myös, että voisi ottaa esileikkiin ja suihinottoon mukaan joko kermavaahtoa tai jääpaloja ja leikkiä niillä, ehkä sitoa miehen silmät tms.

Nyt rupesin sitten kuitenkin miettimään, että onko tuo kuitenkin jotenkin liian kliseistä, olisiko parempia ideoita joilla saa miehen kiemurtelemaan himosta?
Ajattelin kyllä antaa hieman huomiota myös miehen kakkospesälle, tähän on suostumus tullut jo aiemmin.

(Melkein) kaikki vinkit ja ideat otetaan vastaan :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi jotenkin yllättää?

Vierailija
2/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ainakin tykkää kun välillä sidon hänen kädet ja annan ensin katsoa kun riisun ja sitten annan suuhoitoa oikein kunnolla.muutaman kerran olen ensin masturboinut hiukan hänen edessään ja sittten vasta antanut hänellle. joskus jopa ratsastan.hän ei pysty koskemaan ollenkaan ja minä nautin kun saan kiusoitella rauhassa.mies joka on aika innokas on sanonut että nauttii kun pakosta joutuu pitkittämään nautintoaan kun itse ohjaksissa kiiruhtaa aina loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi jotenkin yllättää?

Eikai sitä nyt varsinaisesti pitämällä pitäisikään.

Mutta koska tosiaan kokeilunhaluinen mies ja itsekin omaan melkoisen vilkkaan mielikuvituksen ja intoa uusiin juttuihin, niin tuntuisi luonnolliselta ja hauskalta ottaa puuhiin jotain extratwistiä. Meno saisi siis olla muutakin kuin lauantai-iltana saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa.

Ja kiitos hyvästä vinkistä vastaaja 2/2, pistetäänkin mieleen.

-Ap

Vierailija
4/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun jokaisella on omat juttunsa. Esim. minulle (= mies) nahkahousut ei säväytä lainkaan, kun taas hame tai mekko ja siellä alla ei mitään... HOTTIA! :) Siinä kun kokkaillessasi hieman kumarrut muka ottamaan jotain alakaapista ja samalla 'vahingossa' helma pikkuisen nousee, niin ainakin meikäläisellä viisari värähtäisi samantien.

Vierailija
5/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun jokaisella on omat juttunsa. Esim. minulle (= mies) nahkahousut ei säväytä lainkaan, kun taas hame tai mekko ja siellä alla ei mitään... HOTTIA! :) Siinä kun kokkaillessasi hieman kumarrut muka ottamaan jotain alakaapista ja samalla 'vahingossa' helma pikkuisen nousee, niin ainakin meikäläisellä viisari värähtäisi samantien.

Itseasiassa otin yhtenä päivänä ohimennen nahkahousuasiaa (tai enemmän ne kyllä on jotkin pvc-housut) puheeksi, mies vaikutti innostuneen ajatuksesta, joten pistetään nyt ainakin testiin :D

Vierailija
6/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero miehesi eturauhasta samalla kun otat suihin.

Vierailija
7/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido se tukevasti ja totea paskovasi nyt hänen selälleen. Yllättyy.

Vierailija
8/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita geisha-kuulat pimppiin tai pepputappi ja jossain sopivassa välissä kuiskaa sen korvaan että laitoin muuten lelun pilluun/peppuun... Mulla ainakin toimisi tuollainen 

M45

Vierailija
9/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naapurin miestä nussimaan sinua teille ja , kun miehesi saapuu kotiin niin ihan varmasti yllättyy. Naapurin jyystäessä sinua jälestäpäin.

Vierailija
10/11 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu pääsiäispupuksi. Pörröiseksi. Ja laula Katri Helenan puhelin langat laulaa samalla kun tanssahtelet rytmikkäästi. Kyllä mies kun mies syttyy.

Vierailija
11/11 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet illan ilman kännykkää